marți, 13 octombrie 2009

Bagatela










"D-ra, cu pantofiorii astia si cu fustita aratati ca de epoca"!
Si inca nu vazuse brosa cu portret (camee) prinsa frumos la gat cu o pamblica satinata pe post de pandantiv . Am luat-o ca pe un compliment. Asta daca nu se gaseste vreun rauvoitor care sa interpreteze ca "de epoca" poate insemna si invechit.
Da, doamna, oi arata . Pentru ca dupa cum imi spunea cineva, m-am nascut in secolul gresit. Si cum nu ma pot teleporta in timp, si decat sa ma gandesc cu jind la "cum ar fi fost sa fie", am gasit o alternativa : aduc epoca la mine ;).



4 comentarii:

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Anielle, totdeauna mi-au placut hainele care imi amintesc de un timp in care as fi vrut sa ma nasc si sa traiesc!
Acum chiar ca a fi retro este modern!!
Sa ai mult succes, imbracata asa cum iti place!
Sunt convinsa ca-ti sta foarte bine!!!

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Anielle, ai la mine doua premii- unul pentru delicatetea scrierilor tale.
Celalalt, pentru ca aduci stiri deosebite!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Gina, esti prea buna cu mine si ma coplesesti cu asa vorbe frumoase. Multumesc! :)

Tasha spunea...

hehehe...si eu am uneori impresia ca ma potrivesc mai mult cu alte timpuri decat cu cele pe care le traim...