luni, 3 noiembrie 2008

Toast la inceput de saptamana

Pentru prietena mea care nu-si mai incape in piele de bucurie si are emotii pentru ca duminica isi uneste destinul cu alesul inimii .Ii doresc din tot sufletul sa fie fericita alaturi de el .
Pentru cel mai bun prieten al meu care isi serbeaza vineri ziua de nastere si sambata cea a numelui , sa fie sanatos si la anu' sa jucam la nunta lui .
Pentru surioara mea cea zburdalnica, sa isi gaseasca linistea interioara si , cine stie...
Pentru noi doi ,care ne pierdem si ne regasim ,in speranta ca o sa aflam intr-o zi intelegere si armonie.
Pentru cititorii care trec prin,,gradina" mea si imi aduc un strop de bucurie ,sa aiba parte de ceea ce isi doresc .

Ziua mea a inceput in nuante de coral si miros de primavara .Va doresc si voua asemeni .




Luciano Pavarotti - Libiamo ne liete calici -Traviata

Let’s drink,
Let’s drink from this chalice of joy
That beauty so enhances
Let’s drink from the sweet
May the fleeting instant
Be given over voluptuousness
Let’s drink to that sweet ecstasy
That love arouses
The power of the piercing eyes
Straight from heart is aimed
Let’s drink to love, and our drinking
Will render our kisses more ardent

Our drinking will render our kisses more ardent
Our drinking will render our kisses more ardent

With you all
I’ll learn to share my house our leisure
Life is folly, and only pleasure counts
Let’s enjoy ourselves, for love burns fast
A flower that blooms and dies
It was never meant to last
So reveal and rejoice
Bids an alluring voice!

Be happy, the wine and the singing
And laughter beautify the night
Let the new day find us in this paradise

Life means celebration
If you have known love
Don’t tell me I never have
That seems to be my fate

Be happy, the wine and the singing
And laughter beautify the night
Let the new day find us in this paradise

5 comentarii:

Laura spunea...

Csa de piatra la prietena ta si tie toata fericirea din lume :)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@Laura , multumesc in numele meu si al prietenei mele.

@Eddie, hai sa nu ne pripim :p.

@Andrei Cel Intelept, o sa vizitez si eu blogul tau si daca o sa-mi placa ,o sa te adaug la blogroll-ul meu fara vreo pretentie. Eu nu ,,vanez" trafic:).

Corina Rediş spunea...

Ce coincidenta! In 31 am cantat "Brindisi" la filarmonica, in cadrul concertului aniversar al Liceului de Arta Arad (50 de ani). Mi-ar fi placut sa fi venit! :)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Corinne,
Nici nu ma mai mira astfel de coincidente care implica persoanele de la blogroll-ul meu .E o legatura speciala .
As fi venit cu drag la concert daca erai mai aproape :).

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Eddie ,
Cred ca ai ,,cobit" .Sa fie intr-un ceas bun noua ta cucerire ;)!