vineri, 7 noiembrie 2008

Taras-grapis

Ma intreaba multe lume ,,cum merge pianul "? Pianul merge foarte usor pentru ca are rotite si il poti impinge prin sufragerie cand vrei sa faci curatenie:p.
Acum sa fiu si serioasa , dupa ce am chiulit de vreo cateva ori din lipsa timpului sau din cauza racelii, mi-am reluat lectiile de luni .
Pentru data trecuta am avut de pregatit ,,Habanera " din Carmen nivel de dificultate 4. M-am prezentat si i-am spus d-nei profesoare ca o s-o aduc data viitoare pe Carmen pentru ca azi are o problema si nu poate veni .A zambit si mi-a inmanat partitura cu ,,Toreadorul ""zicandu-mi : ,,Credeai ca scapi "?
Am gasit in schimb un alt cantecel care mi-a placut mult pentru ca e foarte melodios ( bine, si gradul de dificultate este mult mai mic ) .Cei interesati il pot gasi aici intr-o forma simplificata ,pentru incepatori .

Iata-l mai jos si in varianta lui finala .
Un weekend frumos va doresc .Eu ma duc sa ma pregatesc pentru partyyyyy (ziua prietenului si nunta prietenei .I-am ,,amenintat" ca o sa le interpretez marsul nuptial ) !

0 comentarii: