luni, 3 noiembrie 2008

Hrana muzicala

Joia trecuta am avut ca de obicei in meniu filarmonica.
S-a servit ca aperitiv Beethoven- Pautza -Marea Fuga ,apoi felul I - Sabin Pautza -Jocuri IV .
La pauza am iesit afara dar un domn in varsta ,crezand ca vreau sa plec m-a oprit : ,,unde plecati ? Ca abia acum urmeaza felul 2, cel mai bun "!
Schubert -Pautza- Fata si moartea.

Am gustat primele acorduri care mi-au parut delicioase dupa care m-am infruptat ca doar era de ajuns pentru toata lumea.Acasa nu am putut sa ma abtin sa nu-i savurez aroma si l-am trecut deja pe lista mea de bucate alese.

Schubert/Mahler -Death and the Maiden -allegro giusto




2 comentarii:

Corina Rediş spunea...

A dirijat cumva maestru Pautza? Sa stii ca mi-a fost profesor! ^^ E un artist desavarsit, care ne face cinste in intreaga lume, dar pe care, din pacate, nu il stim aprecia la justa valoare!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Da, Corinne.Cand l-am vazut m-am gandit la tine:).
Mi-a placut ,,Jocuri IV" .