duminică, 23 noiembrie 2008

Spicuiri dintr-o saptamana

- o fuga la Bucuresti de unde m-am intors extenuata dar si bulversata de parerea unei persoane care le contrazicea pe celelalte 4 dinainte .Ar fi trebuit sa fiu bucuroasa dar ...
- o dubla intalnire -cu muzica si cu el, el care voia sa vada unde imi petrec eu serile de joi , incercand sa-mi inteleaga placerea de a asculta muzica clasica ,marturisindu-mi la final care parte i-a placut si care nu.
- un mail cam dur dar cat de poate de realist catre o persoana pe care o apreciez foarte mult
- ziua Elenei peste care am trecut pentru ca nu stiam data si m-am simtit rau dupa ce am aflat de pe blogul ei

- vizionat multe filme :

Boogie - cu Anamaria Marinca si Dragos Bucur

Bogdan are vreo 30 ani , barbat la casa lui cu sotie si copil .In timp ce isi petrece timpul cu familia la mare, intalneste doi prieteni de care il leaga multe amintiri si ramane sa bea cu ei dupa cina .Se intoarce insa repede dupa ce primeste un mesaj de la sotie .Dupa o cearta (care mi s-a parut destul de civilizata ) ,Boogie ( porecla lui Bogdan ) se intoarce la amicii lui pentru a relua petrecerea . Ma gandeam ca dupa ce isi asuma responsabilitatile pe care le presupune o casnicie, barbatii renunta la anumite apucaturi si nu se mai comporta ca si cand ar fi liberi si singuri.Filmul mi-a lasat un gust amar si ideea ca toti barbatii sunt la fel :nu pot rezista tentatiei :( .



-Closer - cu Jude Law, Julia Roberts ,Nathalie Portman

Dan isi castiga existenta scriind necrologuri .Intr-o zi o intalneste pe Alice pe strada si se indragosteste de ea.
Larry ,doctorul dermatolog , se duce la o blind date ,crezand ca o va gasi pe cea cu care cu o seara inainte avusese un incitant chat. O intalneste pe Ana cu care se va casatori.
Dan ,care intre timp se casatorise cu Alice ,simte o atractie puternica fata de Ana . Ea se opune avansurilor lui Dan dupa care cedeaza si are cu el o relatie timp de un an. Alice il paraseste iar Ana isi anunta sotul ca l-a inselat.
Dan o vrea apoi pe Alice .Cat de nestatornica este firea omului si ce poate face dragostea! Adica dupa ce te gandesti ca altineva e mai bun decat alegerea facuta,crezi ca ai dreptul sa incerci si pe urma revii si ai pretentia sa fii primit inapoi .
N-am rezistat sa-l vad pe tot ,asa ca nu stiu finalul. Jude Law continua insa sa fie preferatul meu.




Damien Rice - Can't take my eyes off you





Un film cu negri
i -nu
,nu asa se numeste dar chiar nu m-a interesat titlul.Actiune,droguri, jafuri , pistoale.Ati ghicit , l-am urmarit ,,sub amenintare ":p:d.



Fracture - cu Anthony Hopkins si Ryan Gosling

M-au atras intotdeauan filmele in care se cauta indicii , se pun cap la cap amanunte pentru a dezvalui un mister.Personajul nostru isi omoara sotia dupa ce o surprinde intr-un hotel cu amantul ei .Partea neobisnuita e ca o impusca cu pistolul lui , dupa care declara ca el este faptasul. Faptul acesta insa nu se poate dovedi intrucat arma crimei nu poate fi gasita . Va las pe voi sa descoperiti unde era.





The sum of all fears - cu Ben Affleck si Morgan Freeman

Subiectul mi-a parut similar cu cel din ,,The hunt for red october" : Un iminent razboi intre America si Rusia este impiedicat de tanarul de la CIA care intuieste intentiile asa-presupusului dusman.Am citit apoi ca The Sum of All Fears este un roman de Tom Clancy iar personajul face parte din seria Jack Ryan .Cartea era a patra din seria care urma a fi transpusa in film.


Totul despre sex (filmul)

Pentru barbatii care nu au avut rabdare sa vada nici un episod si au pareri preconcepute starnite de titlu,o sa spun ca filmul este despre viata amoroasa a 4 femei ,redata cu mult umor dar si o teribila sinceritate .Este despre prietenia trainica dintre ele , despre problemele de cuplu pe care le intampina fiecare in parte, despre relatiile pasagere ale Samanthei,despre dorinta Charlottei de a-si gasi printul si dificultatea de a ramane insarcinata , despre moda (si pasiunea lui Carrie pentru pantofii Manolo Blahnik ), toate petrecandu-se in cele mai frumoase locuri din Manhattan.

In film ,Carrie are o nunta esuata deoarece lui Mr Big ii este teama sa faca pasul cel mare, Miranda este inselata de Steve care isi da seama apoi ca vrea sa se intoarca la ea pentru ca o iubeste ,Charlote e insarcinata (finally)
iar Samantha realizeaza ca nu se poate dedica unui singur barbat chiar daca acesta e tanar, sexy si celebru .
Filmul este super slab in comparatie cu serialul.
-nu m-a amuzat nimic;
-momentul cand Carrie daruieste asistente
i sale o veritabila geanta Louis Vuitton mi se pare penibil ;
-induiosatoare impacarea Mirandei cu Steve ,amandoi venind la intalnirea de pe Brooklyn
Bridge ( oh, Brooklyn Bridge, nice memories );
-trista noaptea de revelion cand Carrie sta singura in casa .
-frumos
Auld Lang Syne interpretat de Mairi Campbell si

Jem- It's amaizing




DOT THE I - cu Gael Garcia Bernal si senzuala Natalia Verbeke
O tanara care avusese o viata nu tocmai roz in Spania isi gaseste un protector in persoana unui tanar bogat care ii promite ca o va iubi si va avea grija de ea .Dupa numai 5 luni jumate ,el o cere de sotie (in bucatarie ,cu un inel de ceapa ) . In noaptea ,,burlacelor" ea trebuie sa se supuna unei traditii si anume de a da un ultim sarut .Il alege pe el, cel care o filma.
Din nou , nu-i poate sta nimic in cale dragostei ,chiar daca fata face eforturi pentru a-l alunga din minte si din viata ei pe cel care ii punea in pericol casnicia.
Pana aici , un scenariu destul de cuminte .Sotul insa este de fapt un regizor care se joaca cu cei doi iar subiecul filmului pe care il realizeaza este chiar propria lor viata .
Sotul isi gaseste insa in final nasul iar cei doi devin cunoscuti publicului dupa difuzarea filmului defunctului regizor.


Doris Day -Perhaps, perhaps , perhaps ( in film varianta spaniola )



9 comentarii:

elena spunea...

Elena spune:
1. Ziua mea nu-i un eveniment foarte important, mai ales de cand am ajuns sa nu mai stiu a-mi numara anii de multi ce sunt,a sa ca n-ai de ce sa te simti rau
2. Fracture mi-a placut pentru ca, dincolo de a fi un simplu film politist, propune o dilema morala si abunda in elemente psihologice. Combinatia aceea de ingrediente care te faci sa savurezi fiecare scena si fiecare gest al actorilor.
3. Totul despre sex ramane, poate datorita serialului, un film de suflet... :)

spera spunea...

Closer e unul din filmele mele preferate, numai că nu am găsit prea mulţi cărora să le placă...

justina spunea...

Mai, tu ai fost la Bucuresti alergind, de te-ai intors asa extenuata?!! :))))) E de bine, tine-o tot asa...!
Ce frumos...''El'' a venit cu tine la concert desi nu-i place muzica clasica?! Ce baieti sunt prin Ploiesti, de ce nu mi-ai zis ?!!!!
:)))
Sa ai un...rest de saptamina superb...nu ti-am mai scris nimic pt. ca nu am timp pina dupa 6 decembrie...
te pup! :)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Elena , pentru mine ziua mea este un eveniment foarte important iar daca prietenii mei ar uita de ea m-as intrista (bine ca au ca punct de reper ziua copilului :D).De-asta imi pare rau ca nu am retinut data .
Iar daca tu te ,,vaiti " de anii tai ,eu ce sa mai zic ?:p:d

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Spera,

Nu stiu de ce nu mi-a placut .Poate din cauza ca m-am pus eu in pielea personajelor si nu mi-ar fi placut sa fiu in nici una din ipostaze : nici persoana parasita ,nici cea care se indragostea de altcineva ,ranind prin alegerea ei pe cel care ii era aproape.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Vai, Justina

Am facut 2 ore jumate pana la Bucuresti.Ma exaspereaza traficul de acolo .De fiecare data ma intorc obosita :(.

"El" mi-a spus ca indrageste muzica clasica dar nu a avut ocazia sa mearga la concerte .Deja ma obisnuisem cu ideea ca perechea nu trebuie sa iti impartaseasca toate preferintele iar cand mi-a spus ca vine ,m-a cam luat prin surprindere. Stiu ca nu o sa vina doar de dragul de a fi alaturi de mine. Nici nu mi-as dori asta .E bine totusi ca unele parti din concert i-au placut si am simtit lucrul asta .

Si mie mi-a luat mult sa-l gasesc si sa-l ,,descopar" si inca mai avem multe etape de parcurs.Dar asa cum ii place lui sa spuna, important e ca ,,esenta e buna" .Celelate le vom rezolva noi .

Te astept in forta dupa ce vine Mos Nicolae :D.
Pupici de la Ploiesti.

Oana Anca spunea...

Si mie mi-a placut "Closer", dincolo de limbajul cam..."slobod". (am vazut filmul cu mama langa mine, care nu intelegea ce vad eu asa special intr-un film cu un limbaj nu tocmai...potrivit ;))). Iar Jude Law...da...e printre hensomii din zilele noastre :).

Oana Anca spunea...

...aaa, am mai uitat ceva si de data asta ma adresez Elenei: ma faci sa zambesc citindu-ti unul din cele 3 puncte; ghici tu care :P

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Oana, eu l-am vazut cu sora mea si mi-a cam fost jena in momentele alea :">