vineri, 14 noiembrie 2008

Aseara, tarziu (intr-un tarziu )

Am vazut odata un film . Nu i-am retinut numele , nu imi amintesc subiectul lui ( stiu doar ca era destul de trist ) , ci mi-a ramas intiparita in minte o melodie.
Justina imi spunea ca a cautat o poezie mult timp .Inchipuie-ti cat de greu mi-a fost mie sa gasesc melodia neavand nici un fel de date despre film.Puteam doar sa o fredonez.
Dar exista si intamplari fericite si descoperi ceea ce cautai cand te astepti mai putin .Aseara s-a intamplat .

Jeanette -Porque te vas


Din filmul CRIA CUERVOS , regizor Carlos Sura .
Cu : Ana Torrent si Geraldine Chaplin

Later edit: poate ca de fapt am refuzat sa retin subiectul filmului, eu care am avut o copilarie atat de frumoasa si linistita.

1 comentarii:

justina spunea...

Melodia este intr-adevar frumoasa, o stiam, iar fata asta are o voce de copil, clara si calina...n-am vazut filmul insa, m-ai facut curioasa...