miercuri, 12 noiembrie 2008

W.A.M.

Justina ,noua vizitatoare care a poposit in ,,gradina" mea m-a,, certat " ca Mozart nu a aparut pe lista mea cu muzica de suflet .In apararea mea am raspuns ca abia am inceput sa o scriu si ca o sa aiba locul lui cu siguranta .E adevarat ca l-am neglijat in favoarea preferatului meu Beethoven dar a fost prezent in cateva din postarile mele (drept dovada se poate,, rasfoi "blogul si se va gasi Nunta lui Figaro, Lacrimosa , Cosi fan tutte).
Pentru o
visatoare , o romantica incurabila, o convinsa ca muzica atinge suflete , ar fi o contradictie daca Mozart ar lipsi . Nu am insa darul scrisului si n-as putea reda in cuvinte ce inseamna pentru mine muzica lui .

,,Pentru a scrie despre Mozart trebuie sa-ti inmoi pana in curcubeu " spunea Diderot.

Azi am ascultat toata ziua numai Mozart. Si mi-a placut sa vad si reactiile celor din jur : Nico mi-a spus ca ii sunt foarte cunoscute acordurile dar nu stie cine este compozitorul , colegii care s-au perindat prin biroul meu ,grabiti sa rezolve problemele au avut un moment de pauza si simteam cum se linistesc captati de muzica, iar Stephanie, colega mea din Franta s-a oprit din conversatie sa imi spuna ca ascult o muzica frumoasa .

Justina, te invit la o cafea imaginara ,la umbra salciei curgatoare, pe scaunele de paie .Sunt poftiti toti cei dispusi sa se rupa de cotidian pentru
o clipa de ragaz si reverie.
Astazi avem un oaspete de seama :

Wolfgang Amadeus Mozart

Piano Concerto No. 21 - Andante

2 comentarii:

justina spunea...

Draga mea Anielle, daca erai barbat eram deja presh la picioarele tale! :) M-ai uimit cu reactia promta dar cel mai mult cu...alegerea facuta(ma refer la PC no.21_andante)!!!! Multumesc mult! :) NU mai zic nimic de acest ''nebun frumos'', muzica lui e o terapie pentru mine, si, intr-adevar si mie mi se intampla la fel: cind ma apuc s-o ascult, o ascult toata ziua! Are ceva magic si e usor aroganta, poate pentru ca e perfecta ! eu asa o simt!
Iti multumesc inca o data si...m-ai ''prins''de ...cititor fidel! :)
Iti doresc o seara frumoasa ca tine si ca momentul pe care mi l-ai creat mie! :)

justina spunea...

Ah, si inca o supriza: caut de ani buni o poezie invata in liceu: se numeste ''Daffodils''. N-o gaseam pentru ca nu mai stiam autorul.L-am aflat tot datorita tie, blogului tau...si am recitit cu nostalgie si poezia.Iti multumesc si pentru asta!
o zi minuntata! :)