luni, 5 noiembrie 2007

si a fost din nou vineri...

Unul dintre locurile prin care trec cu prietenii mei in fiecare vineri de cate ori ne intalnim este mall-ul ( avem si noi fixurile noastre ).

Mare mi-a fost surpriza sa observ acum cateva luni ca s-a instalat si un pian .Inca de mica mi-ar fi placut sa iau lectii de pian si chiar mi-am rugat parintii sa ma dea la cursuri dar fara succes ...

In fiecare vineri ,un domn este acolo si canta .E ca o oaza de liniste coltisorul lui in toata zarva de la cumparaturi .Iar noi ne rezemam de balustrada si stam sa-l ascultam.


Partea cea mai interesanta e ca interpretul este de etnie rroma !

Da . Si ma gandeam ca un astfel de om , care a studiat pianul si ne incanta pe noi cu Fantasie Impromptu de Chopin nu se duce acasa si asculta manele sau nu se intovaraseste cu schimbasii care-si fac veacul pe acolo . Asa mi-ar placea sa cred pentru ca deja il vad cu alti ochi si ar fi in viziunea mea exceptia de la ideea ca toti rromii sunt inculti si vulgari.


Partea a doua intalnirii este un pic mai trista si o s-o redau alta data.

Filmulet cu domnul de la mall n-am asa ca l-am invitat pe-aici pe blog pe Yundi Li. Enjoy !

5 comentarii:

radu spunea...

adevărul e că nici Yundi Li nu e prea arian... dar e un tip simpatic şi, din câte ştiu eu, nu mă pricep, un muzician mare.

spera spunea...

Eu am fost odată la un concert de colinde pentru Crăciun. Erau în cor doi rromi care cîntau cu fiecare bucăţică din fiinţă. Românii cîntau apatici şi adormiţi pe jumătate, rromii parcă interpretau jazz. Numai pe ei i-am vazut dintr-un cor de vreo 50 de oameni

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@ radu, pentru mine chiar nu importa cine interpreteaza,atata timp cat nu distruge piesa si nu zgarie la ureche;
@ spera ,imi pare rau ca se generalizeaza si se spune ca toti rromii sunt la fel -inculti, nespalati sau altele care mai de care mai rele ...chiar mi-e mila de ei si mi-ar placea sa-i ajut intr-un fel .

Paul spunea...

Am sa-ti preiau cateva din piesele pe care le prezinti pe blogul tau, sper sa nu te superi. Nu am avut prilejul sa le ascult,dar simt ca ma linistesc, imi dau acea liniste pe care uneori o cautam.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Nu-i nici o suparare Paul .Nu sunt ale mele .Ma bucur ca de-acum se vor numara printre preferatele tale:).