joi, 8 noiembrie 2007

asta seara


3 comentarii:

Adela spunea...

Superb!E o poza facuta de tine?

Am si eu cateva facute de mine de la balcon,la apus.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Da, Ade, eram la servici si am iesit putin pe hol.Mi-a placut cerul asta de poveste si l-am surprins dar cand m-am intors peste 5 minute disparuse .
Am si poze facute de la balconul meu pe 1 ianuarie 2007 la 6 dimineata .Cu d-astea ma indeletniceam eu la ora aia:p.Ma bucur ca nu sunt singura:d

Mary spunea...

draga anielle referitor la cele scrise de tine despre varsta al care poate vine timpul sa iti iei viata in serios (acest lucru implicand mai multe atributiuni de pana in acel moment) insa asa cum multi dintre noi constientizam, acest lucru, totul vine atunci cand trebuie sa vina. Momentele cele mai importante din viata noastra bat la usa destinului doar o singura data si asteapta undeva in liniste sa li se deschida usa pentru a-si intra in rol.
Se intampla desigur ca usa sa nu o deschidem niciodata si atunci vom ajunge poate sa regretam sau de ce nu sa ne bucuram mai tarziu ptr ca ajungi la concluzia ca de fapt nu ai avut nimik de pierdut.
Nu trebuie sa astepti acel print care va sosi calare pe un cal alb asemeni povestilor cu printi si printese, ptr ca acest lucru cu siguranta nu se va intampla, insa cu siguranta isi va face aparitia cineva cu un suflet nobil si suficient de curat pentru a fi in masura sa te merite.
Cea mai de pret virtute din viata noastra ar trebui sa fie printe altele, rabdarea, pe care cred ca deja ti-ai insusit-o ca multi altii.
Asa ca draga anielle asculta-ti o veche insa devotata prietena : URMEAZA-TI INIMA si ai sa vezi ca totul se va intampla atunci cand te vei astepta cel mai putin...si vom vedea pe acest blog simpatic poza de cuplu casatorit insa de aceasta data vei fi chiar tu protagonista din rolul principal:)