marți, 13 noiembrie 2007

let's do it again!

Sambata s-a deschis in orasul nostru un nou club . In astfel de situatii , locul respectiv devine supraaglomerat pentru ca nu sunt multe in care poti sa te distrezi, dar pentru ca am frate dj care la randul lui are prieteni dj, m-am trezit cu o rezervare facuta asa ca am zis : why not ?

Clubul Temple este frumos amenajat . La intrare esti intampinat de un decor foarte exotic care aminteste de filmul cu Lara Croft:Tomb Raider.

Au misunat pe-acolo in acea seara o multime de persoane printre care si o parte din ,, floarea cea vestita" a MTV-ului : VJ Zara si VJ Libra.Momentul cel mai interesant l-a constituit aparitia travestitilor super cunoscuti noua de pe toate canalele tv ( cum ii chema oare..?:p)care au facut un playback foarte special -adica nu s-au deranjat macar sa retina cuvintele .
Primul impuls pe care il ai ,mai ales cand esti cu prietenii si vrei sa te simti bine - e sa te misti in ritmul muzicii pentru ca melodiile pe care isi etaleaza trupurile sunt foarte cunoscute si ritmate .Apoi te gandesti ca persoana care o intruchipeaza pe Loredana Groza sau Madonna- e de fapt un barbat si uite-arata ca o femeie !(urata ,ce-i drept ) .
M-am intrebat insa ce parere au despre ei insisi. Pentru mine sunt doar niste bufoni dar dupa comportamentul pe care il adopta ,pare-mi-se ca sunt foarte mandri de ceea ce sunt si le place sa se dea in spectacol , sa faca poze , sa fie laudati . Of,iar devin rea ! Gata .No more comments .

Ne-am continuat seara in Konaque unde ne-am stors de energie pe ritmuri latine .
Eu zic sa repetam figura (sau figurile)si saptamana viitoare !
Ne-am intors acasa la 4 dimineata ,si , dupa ce ma perindasem printr-un templu si un conac , am dormit totusi la bloc( era sa scriu la blog ! numai radu e de vina cu leapsa lui :p ).

1 comentarii:

Tzuca Bufnitzuca spunea...

si-alta data, si-alta data....:p:d