joi, 29 noiembrie 2007

The Fire of Anatolia

Nu e pentru cine se potriveste ci pentru cine se nimereste !

Ieri am aflat pe la ora 4 ca daca vreau, ma pot duce la ,,The Fire of Anatolia" pentru ca o anumita firma ne oferea biletele gratis . Spectacolul incepea la 7 ! Pai in astfel de situatii, poti doar sa te teleportezi sau sa te dai peste cap si sa ajungi la Bucuresti!
Dar eu m-am obisnuit deja sa-mi fac planurile in graba , sa alerg pentru a ajunge undeva in ultimul moment. Nu este si parerea lui E . care era putin confuza cand am anuntat-o .
F . a spus insa ,,da " ca de obicei cu toate ca nu auzise pana acum de aceasta trupa dar nu conta .Ea mergea cu mine !
Am facut pe drum 2 ore si mi-a luat inca o jumatate de ora sa gasesc un loc de parcare . Spectacolul incepuse numai cu cinci minute inainte de a intra noi . Ha,mare norocoasa mai sunt !

Pareri personale despre trupa si spectacol: parca anul trecut temele au fost mai bine definite . In rest , se vede ca muncesc mult si mi-a placut sincronizarea miscarilor.
Foarte ,,piperat" pretul biletului : 200 RON .





The Fire of Anatolia -considerat unul dintre cele mai bune grupuri de dans din lume, este un proiect care s-a nascut având la baza episoade din mitologia şi istoria Turciei, sintetizând elemente şi figuri de dans care provin din diferite regiuni ale Anatoliei.

În 1999, coregraful Mustafa Erdogan a creat trupa sub numele de "Sultans of the Dance". Astfel, 90 de tineri dansatori au fost selectaţi din 750 de participanţi.
Primul lor eveniment s-a desfaşurat în Teatrul Antic din Bodrum, Turcia, având o audienţa de peste 15.000 de spectatori, pentru ca mai apoi trupa sa fie nominalizata în Guiness Book.

În 2002, The Fire of Anatolia a început un turneu mondial, în Germania, Elveţia, Olanda, Japonia. Trupa a fost primul grup din lume care a susţinut spectacole în Cladirea Parlamentului din China.
















http://www.apropo.ro/channels/evenimente_concerte/284/articles/29_noiembrie_publicat_pe_29_10_2007_-the_fire_of_anatolia_la_sala_palatului;163374.html

0 comentarii: