luni, 19 noiembrie 2007

De-ale mele:,,Pazea ,ca vine taifunul"!



In ultimul timp am descoperit la mine ceva de care nu sunt deloc mandra : sparg, vars,pe ce pun mana stric.




Dar sa exemplific :

-Mi-am invitat prietenii la un vin si narghilea , buddha bar si lumanarele .Si neastamparata cum sunt , am varsat pe jos paharul de vin.Da , stiu , toti stateam pe covor si se putea intampla oricui , dar dupa ce mi-au pus altul , l-am varsat si pe acela.Mare risipitoare !

-Intr-o seara am varsat paharul de suc pe noptiera pe care tin cartile .Le-am indepartat in graba si le-am pus langa tv.A doua zi , cand m-am intors de la servici , mi-am pus un pahar de suc de capsuni si m-am apucat de citit mesaje. M-am gandit sa nu pun totusi paharul langa calculator ca sa nu mi se intample ca in seara precedenta si l-am asezat langa tv.Nu mi-am terminat gandul , ca l-am varsat ! Pe cartile care fusesera salvate cu o seara inainte !

-Mai in toate zilele vars cafeaua in farfuriuta . Pana si d-na Lili s-a obisnuit.

-Odata i-am spalat mamei mele un teanc de vase.Le-am spalat,le-am limpezit ,le-am pus ,,cu gura in jos "( nu-i asa ,mami) si cand am vrut sa le pun la locul lor le-am facut tandari !!Zice-se ca cioburile aduc fericirea .Daca e p-asa , o sa ma apuc sa mai sparg una-alta de prin casa .

-Ieri am spart o vaza pe care am primit-o demult de ziua mea .Si nici n-o atinsesem bine .
Si un pahar !

Cred ca m-a blestemat C. pentru ca m-am amuzat prea mult pe seama lui cand mi-a povestit ca s-a impiedicat de roata unei masini sau ca si-a scapat piciorul printre scari si-l mai si intrebam pana unde exact . Please,forgive me ! :D.

Azi am primit trandafiri galbeni si am pus vaza pe masa mea de lucru pentru ca tare mai imi placea cum miroseau a crud . Dar dupa cum ma stiu,mai devreme sau mai tarziu tot o s-o vars peste toate hartiile .E numai o chestiune de timp.

Nu degeaba mi s-a spus vara asta ,, hurricane " si ,,distroyer"!

To be continued ( ca nu scap eu asa usor ...si nici voi ,cei care ma cunoasteti !Anyone else interested ?:p )

7 comentarii:

Adela spunea...

Ce trandafiri frumosi! :X

Hmm,si eu am avut o perioada in care tranteam mai tot.Am spart cateva chestii la care tineam dar ma amuzam ca un copil strangand. :)))

Oana Anca spunea...

Se spune ca daca esti indragostita spargi, versi, scapi prea multa sare in mancare...:D
Adica na...ti-s gandurile prin alte sfere.:)

elena spunea...

Cine stie cunoaste! Oana, ai prins-o!!! :))

Anonim spunea...

las mei ca e cu noroc...;)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Elena, nu stiu despre ce vorbesti:p.
Dragos,asa sa fie !

Oana Anca spunea...

Ma bucur ca n-ai zis: "Oana, nu stiu despre ce vorbesti" ;)). Deci Elena, stai linistita, pe mine nu m-a contrazis :).

Tzuca Bufnitzuca spunea...

:))