sâmbătă, 10 noiembrie 2007

de ce ?

Inca de mica imi exasperam parintii cu aceasta intrebare .Acum, incerc sa-mi gasesc singura raspunsuri .Binenteles ca si intrebarile sunt altele :

De ce ma lasa pe mine rece masinile scumpe?
Cred ca din cauza ca dupa ce am mers intr-un BMW Seria 7 in care nu puteam sa suport mirosul de piele si senzatia aia de tangaj , si a trebuit sa facem vreo doua popasuri in drumul catre Bucuresti ca sa iau aer si sa-mi revin, am ajuns la concluzia ca-mi place mai mult masina mea chiar daca e de zece ori mai ieftina .
In plus, am mai observat ca masinilor astea scumpe le lipsesc anumite parti din dotare : semnalizare ,avarii, oglinzi .Probabil sunt la optionale si le mai taie de pe lista ca sa nu se ridice pretul prea mult .Ori ,le e lene sa le foloseasca sau nu vor sa le uzeze .Zic asta pentru ca soferii lor nu semnalizeaza cand schimba banda de mers ci iti taie calea. Iar aseara m-am impiedicat de un BMW care statea pur si simplu in mijlocul drumului . Cred ca n-a vrut sa il lase pe avarii ca sa nu creada lumea ca e avariat:p

De ce nu ma impresioneaza barbatii foarte frumosi ?
Poate pentru ca acestia trebuiesc expusi doar in vitrina sau pe podium . Atat .Cred ca am ramas eu cu un sentiment amar dupa ce am cunoscut frumosul fotomodel de la Iasi fata de care imi faceam atatea complexe ,ca sa-mi dau seama de fapt cand ne-am intalnit ca nu ma atrage in nici un fel ...Si cand te gandesti ca el avea o atat de mare incredere in farmecele proprii .Unii oameni considera ca e de ajuns doar sa fie frumosi .

De ce nu ma atrag barbatii cu bani ?
Pentru ca am realizat ce inseamna ,,banii nu aduc fericirea " .
Pentru ca pot sa ma simt la fel de bine intr-un hotel de cinci stele la Palma de Majorca sau intr-o casuta la Costinesti ; intr-o calatorie la Londra sau una la Sighisoara ...depinde numai compania in care te afli .

De facut o lista cu ce-mi place la un barbat nu cred ca pot si nici nu ar fi nevoie .Bine insa ca am depistat ce NU ma misca!

7 comentarii:

elena spunea...

Cata dreptate iti dau! (Asa in comentariu, sa vada toata lumea!)Si ca sa rezum si eu raspunsul la intrebarea ta si sa spun cu propriile-mi cuvinte ai dreptate:
De ce? Pentru ca fericirea inseamna iubire si iubirea nu presupune nici frumusete, nici bunuri materiale.
Pe de alta parte am un prieten care te-am contrazice in ce priveste bogatia si ti-ar spune ca e cu atat mai bine cu cat ai mai putin anevoie de bani (adica cu cat ai ami multi bani), pentru ca nu mai duci grija lor si deci ai un motiv in minus de cearta
Eu, certareata, il contrazic si spun ca un motiv de cearta e bun acolo la casa omului.

Oana Anca spunea...

Stii ce-ar zice lumea? Ei, uite inca o frustrata. Normal ca nu ii plac pt ca nu le are!

Parerea mea? Nu m-ar supara sa am o masina scumpa, dar parca nu as putea dormi linistita noaptea si decat sa ma tem c-o s-o zgariu sau busesc in traficul infernal, parca mai bine una mai rezonabila, usor de intretinut!

Barbatii frumosi? Nu-i frumos ce-i frumos, e frumos ce-mi place mie! Si cum sunt femeie, ma uit eu la un prim contact la aspectul fizic (scanez individu' cu ochi de vultur ;-) ), dar apoi mai sunt vreo 2-3-shpe aspecte care conteaza!

Barbatii cu bani? Nu m-ar deranja sa am bani atat cat am eu nevoie. Problema e ca cu cat ai mai multi, cu atat nevoile cresc si destui nu-s niciodata. Asa ca am invatat sa ma multumesc cu cat am. Si nuuu, nu suport sa depind financiar de cineva. Intretinutele-s din alta lume, paralela cu a mea.

Oricum, sa stii ca si la Costinesti sau Sighisoara ai nevoie de ceva banuti, dar parca-i mai bine daca-s ai tai si nu te simti datoare in nici un fel! Nu?

Seara faina si ma bucur ca te-am descoperit! :) Te voi mai bantui!

Adela spunea...

Anielle vad ca gandim la fel cu privire la barbati.
Daca e prea frumos sigur e si plin de el iar asta e o chestie absolut tampita la un barbat.In plus ce puii mei,nu-mi plac muschii aia.Mai bine o burtica sexy. :)))

Uff,banii,talentele,Loganul,vorba unui alt blogger :)) ,neah,cum sa stau cu unul pentru ca are doar o masina scumpa?Apropo am o verisoara care numai dupa asta se uita,si are abia 18 ani,insa nu o poti da din drumul ei.Pacat!Poate cu timpul se va convinge.

Cat despre Costinesti,ufff,e statiunea mea preferata.Ador locul ala si nu l-as da pentru nimic in lume.

radu spunea...

nici pe mine nu mă interesează maşinile scumpe pentru că toate maşinile mi se par la fel. iar bărbaţii cu bani sunt interesaţi mai mult de bani decât de altceva.
în schimb, cred că bărbaţii trebuie să fie frumoşi. înainte de orice altceva!

spera spunea...

Eu am un sentiment plăcut cînd mă hotarăsc să ader la o tehnologie nouă. În sensul că de fiecare dată mă simt, în sfîrşit, în ton cu mintea tinerilor, nu în decalaj. Mai ales cu aceea a indivizilor cu care lucrez şi pe care, o dată la ceva timp, brusc nu-i mai înţeleg. Tehnologia mă aduce “ cu picioarele pe pămîntul lor”. Şi, deşi nu mă pricep nicicum la maşini, mi-ar plăcea una care să arate cît mai SF.
2. Bărbaţii frumoşi...Dar sunt aşa de puţini...că eu, personal mă simt bine în preajma lor. Nu ştiu dacă e valabilă si reciproca. Mie îmi plac bărbaţii frumoşi şi eleganţi, cu detalii în îmbrăcaminte şi stil aproape feminine, de genul brăţări, eşarfe, berete, cămăşi colorate etc.
3. Bărbaţii cu bani...Depinde de cum înţelege el să folosească acest lucru. Am avut o dată un amic cu mulţi bani şi nu era neplăcut acest fapt, pentru că era un om inteligent şi interesant. Îi plăceau şi se simţea confortabil avîndu-i. Dar, bineînţeles, nu pentru banii lui eram împreună. Lipsa banilor era pentru el aşa cum este pentru unele femei apariţia primului rid.

Oana Anca spunea...

Spera..."Am avut o dată un amic cu mulţi bani ". Ma-ntreb de ce l-ai avut numai o data :D

spera spunea...

Cumva toţi suntem în cîte o lume paralelă. Şi pentru mine o dată este altceva decît pentru tine. Ca să nu mai zic că odată eram într-un fel, acum în altul...Aşa şi el, nu a mai fost ce era odată...