sâmbătă, 24 noiembrie 2007

Retrospectiva


Imagination - Just An Illusion


Starea vremii

Luni - Am observat de dimineata cu bucurie de copil ca ninsese.Un nou anotimp incepea.
Marti -Vreme frumoasa si mult soare .Nici nu se putea altfel . Am vazut un film al carui nume-mi scapa (nici nu cred ca l-am stiut) si am mers la pub-ul meu preferat .
Miercuri -Frig .Imi place totusi iarna si-mi place si mai mult cand aflu ca si altora le place.
Joi - Din nou frig .Dar cald in suflet . Ma consolez cu gandul la un vin fiert si o poveste spusa inainte de culcare.Mmmm, ce bine e!
Vineri -Ceata . Prea multa ceata .Mi-am luat lumea in cap si m-am dus sa-mi ascult pianul de la mall.

Meteorologii nu ne pot da o prognoza clara pentru urmatoarele zile .Probabil tot ceata.Multa ceata .

2 comentarii:

elena spunea...

Bucura-te de ceatza asteptand atmosfera senina de dupa! Ai vazut cat de frumos pare totul cand, dupa ceatza, apare soarele si cerul albastru cristalin?!

Anonim spunea...

mere...portocale..scortisoara....mmm..ce bien merg la vinul ala fiert...;)