vineri, 9 noiembrie 2007

leapsa la patrat



Ar trebui sa stabilim un regulament al jocului : ce se intampla de exemplu daca primesti aceeasi leapsa din doua parti ? Se anuleaza leapsa ?
Radu si Ade ma intreaba care e ora mea preferata .
Voiam sa scriu ora 12 pentru ca ma duce automat cu gandul la prajitura dar deja mi-a luat vorba ( sau prajitura ) Ade.

Pai, mie imi place ...ora exacta !
Ma obisnuisem sa ma uit la ceas la fix pe cand eram bolnavioara si trebuia sa iau pastile (bleah) si la un moment dat nici nu mai aveam nevoie de ceas. Ca si cum eram setata ( da,poate sa mi se spuna si bomba cu ceas :P)
Iar dimineata ma trezesc cu cateva secunde inainte de a suna alarma si o opresc.

Cred ca totusi motivul pentru care imi place ora exacta e ca atunci cand eram mici ziceam ca cineva te iubeste cand te uiti la fix.
Ma uit cam des in ultima vreme....ramane doar sa descopar persoana :p

Leapsa se duce la ora fixa catre elena .

P.S. stiu pe cineva caruia ii place ora 11:11 :P

5 comentarii:

Adela spunea...

Eu nu m-am gandit la prajitura(bloghitura) cand am zis ora 12:00. :))

Asa ca pofta buna! :P :*

Anonim spunea...

ce iti e si cu orele astea favorite..;;)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@ ade, deja imi luasem gandul de la ea k ingrasa :p
@ dragos,tu nu ai nici o ora favorita?

Anonim spunea...

ora 4 dimineatza..aia de culcare..:))

Tzuca Bufnitzuca spunea...

:d si eu m-am intors azi dimineata la ora 4