joi, 1 noiembrie 2007

leapsa furata



Am gasit pe postul lui ade o idee care mi-a placut .
Si cum nu mi-a dat nimeni leapsa, am luat-o singura (daca ati mai pomenit asa ceva ) .
Era o intrebare : tu te bucuri de lucrurile marunte?
Asa ca mi-am facut o scurta lista cu micile mele bucurii :


  • muzica clasica pe care o ascult in fiecare zi la servici pe postul de radio vienez
  • pomul din fata ferestrei mele care isi schimba haina in fiecare anotimp ca sa fie in trend
  • cafeaua la ibric
  • diversele cadre pe care le vad si ma opresc sa le fotografiez (de multe ori le prind de la volan ceea ce nu e tocmai indicat )
  • discutiile cu prietenii despre nimicuri
  • coltisorul meu de-acasa cu carti despre muzicieni si cd -uri cu muzica clasica
  • steluta fosforescenta pe care mi-am lipit-o pe tavan si o privesc seara inainte de a adormi
  • broscuta testoasa care se da huta in parbriz
  • ceaiul cu scortisoara si miere de la pub-ul unde stau la taifas





Probabil mai sunt multe altele .

Dau leapsa d-lui eddie si elenei .Sa vedem ce-i bucura pe ei .Asa,un pic.














5 comentarii:

Adela spunea...

Imi pare rau ca nu mi-a venit ideea cu leapsa.Ma gandeam sa dau una zilele astea dar nu aveam ceva clar in cap.Noroc cu tine ca ai "furat". :))


Oricum pe viitor asteapta-te la o leapsa de la mine! :D

Adela spunea...

Imi pare rau ca nu mi-a venit ideea cu leapsa.Ma gandeam sa dau una zilele astea dar nu aveam ceva clar in cap.Noroc cu tine ca ai "furat". :))


Oricum pe viitor asteapta-te la o leapsa de la mine! :D

elena spunea...

Gata! Am reusit, in sfarsit, sa pun pe blog micile mele mari bucurii de fiecare zi. :)

chilli liber spunea...

e frumos cand vezi cum oamenii se bucura de detalii
o noapte faina !

Tzuca Bufnitzuca spunea...

multam la fel !