vineri, 23 noiembrie 2007

De-as da timpul inapoi ...

V-ati intrebat vreodata , daca vi s-ar da o putere sa va intoarceti o singura data in trecut in viata voastra si sa schimbati ceva, ce moment ati alege?
Probabil mai multi ar raspunde : la 18 ani dar cu mintea de-acum ! Eu unde m-as intoarce? La 18 ani ca sa acord mai multa importanta studiilor in loc teatrului , sa dau bac-ul odata cu ceilalti colegi si sa nu imi mai necajesc parintii ? Ori la varsta de 22 sa nu-i mai indemn pe ai mei sa vanda casa si sa nu ne mai mutam cu totii la tara ? Foarte tentant . Dar daca stau mai bine sa analizez , nu as sti unde sa ma duc. De fapt , nu cred ca as vrea sa schimb ceva. Toate momentele neplacute din viata mea au avut rostul lor, ele m-au calit si m-au facut cea de azi . Stiu ca toti vrem sa ne fie numai bine si tindem mereu catre fericire . Dar daca ar fi tot timpul numai bine, asta ar insemna ca suntem deja in Rai !
Problemele vor exista intotdeauna in viata mea si depinde de mine cum voi trece de ele sau daca voi invata ceva din greseli. Odată cu fiecare greutate şi încercare Dumnezeu ne-a dat şi puterea de a o depăşi. Dumnezeu nu este crud şi nedrept şi nu ne dă mai mult decât putem duce. De aceea greutăţile vieţii nu pot scuza neputinţa noastră. “Soarta este scuza celor slabi şi opera celor puternici”, a spus N. Titulescu.
Ei da, nu as vrea sa schimb nimic.
Daca pestisorul auriu mi-ar da voie sa indeplinesc dorinta asta , as irosi-o .

6 comentarii:

elena spunea...

Ooook, deja devine prea ciudat! Ieri ascultam melodia asta si ma gandeam sa o postez :-O.
Cat despre post... fiecare intamplare chiar are un scop anume, asa ca de ce am vrea sa schimbam ceva?! Let's kick that golden thing ass! (O avea?!)

Adela spunea...

Cred ca nici eu nu as vrea sa schimb trecutul.Poate mici intamplari,situatii.As vrea sa fi fost altfel.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@elena, inca nu te-ai obisnuit cu ideea ? Mie cate-odata mi-e teama sa nu-mi auzi gandurile :p.Nu stiam ca vrei sa postezi melodia asta dar eu ce sa mai zic dupa ce dl . eddie mi-a,,furat " melodia pe care i-o trimisesem ?;p Cat despre pestisor, da, i-as da cu tifla :d

@eddie ,stii ca nu sunt risipitoare asa ca nu vom prapadi prea mult aur (de fapt nici nu-mi place aurul).In concluzie, in povestile mele pestisorul va ramane doar un pic aurit:p.

@ade, toti am fi vrut sa fie altfel anumite momente dar din pacate nu se intampla numai cum vrem noi .

Oana Anca spunea...

Eu sunt sigura ca nu l-as fi lasat pe pestisor sa plece cu una-cu doua. Am cativa de "cum ar fi fost daca?" si cum sunt curioasa din fire...sigur nu iroseam sansa:D.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

hehe,Oana, pestisorul din povestea mea nu are raspunsuri la intrebari .El poate doar sa te trimita o singura data in trecut sa schimbi ceva. Ai stii unde sa te duci ? :)

radu spunea...

eu n-aş da timpul înapoi nici o secundă. dacă m-aş întoarce în copilărie, sau în adolescenţă, ar însemna să mă întorc în comunism. iar dacă nu eşti copil sau adolescent, nu poţi fi fericit, pentru că eşti fericit când eşti frumos şi inteligent, şi eşti inteligent şi frumos şi bun numai atunci când eşti copil.
dar, în general, cred că nimeni n-ar trebui să regrete nimic.