luni, 5 noiembrie 2007

leapsa primita

Ei, am intrat si eu in randul bloggerilor. Gata cu furaciunile !
Am primi o leapsa de la ade. Trebuie sa fac o dedicatie .

Pai , dedicatia mea ar fi pentru toti cititorii fara blog care trec prin ,,gradina " mea .
Nu,nu va indemn cu melodia asta sa lasati balta serviciul si sa va luati vacanta ci doar din cand in cand , sa va gasiti timp si pentru un dans .

Leapsa se duce mai departe la elena si radu gonciar.

A,sa nu uit . Promotie pentru luna noiembrie : sunt deschise comentarille si pentru anonimi ( cei fara bloguri ) .Indrazniti,nu muscam .

Iata si melodia :



De-Phazz - The Mambo Craze
Asculta mai multe audio Muzica »

4 comentarii:

Adela spunea...

He he,imi ramai datoare cu o leapsa. :P

Tzuca Bufnitzuca spunea...

las k vezi tu ce leapsa o sa vina catre tine :P

Lamya777 spunea...

sa-mi dai si mie, mi se par distractive lepsele :)
iar pt anonimi...mai bine baga moderarea, trust me! :P

Tzuca Bufnitzuca spunea...

lamya, stai linistita k o sa vina una catre tine...foarte grea :d Iar anonimii pot face comentarii doar in noiembrie :)