luni, 9 martie 2009

Transparent









Mai nou , pe wishlist-ul meu au aparut doua produse :

  • o vaza din sticla transparenta
  • pahare de cocktail
De ce ? Pentru ca vaza sa lase doar florilor frumusetea care uneori imi pare ca e rapita de culoarea si designul recipientului in care le punem ; pahare pentru ca am vazut de curand vreo doua filme in care se savurau cocktailuri de mi s-a facut subit pofta (intre paranteze fiind mentionat : ati observat cat de sic sunt doamnele cand beau din astfel de pahare ? ).Ei bine, imi ramane doar sa caut retete de cocktailuri pentru ca nu stiu sa prepar nici unul si sa gasesc doritoare sa le deguste cu mine .

6 comentarii:

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Tzuca Bufnitzuca spunea...

Paul , da ,ar merge un cocktail intr-o scrumiera .Inedit :)).
danke schön ;).

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Tzuca Bufnitzuca spunea...

Hehe, n-am blender asa ca odata cu o cheltuiala vine si alta !:))

Frisca nu mi-a placut niciodata asa ca o tai de pe lista.Excludem si Agora care are "calitati deosebit de energizante " caci la cata energie am de ceva timp incoace nu vrea sa dau pe afara .As incerca un "bliss"(nu ca n-as avea motive sa fiu fericita si fara :p) dar de cate ori ies in oras sunt cu masina asa ca imi dau voie sa ma rasfat cu un cocktail acasa .Poate in acest weekend.

Noroc,Paul!

P.S. Eram odata la o petrecere a firmei iar cand am ciocnit paharul ,fiecare a spus "noroc "pe limba lui: engleza, turca, greaca,chineza,romana .Apoi,un irlandez a vrut sa il invete pe un turc cum se spune scrumiera :
Ashtray !
Turcul rosti stalcit.
Irlandezul : Ashtray,one more time (scrumiera ,inca o data !)
Turcul repeta : Ashtray,one more time ! :))

E nostim cum dupa un pahar (sau mai multe -depinde de "rezistenta "fiecaruia )incepi sa vorbesti limbi straine :).

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.