miercuri, 11 martie 2009

Primavara

Mi-e sufletul un cuib săpat în stâncă,

Şi-n cuibul meu a poposit pe rând
Şi porumbelul alb, şi vulturul flămând,
Şi soarele, şi vântul, şi tăcerea-adâncă.
 ……………………………………………..

Covor de frunze netede şi moi
Aştern în cuib şi-l primenesc cu cer,
Apoi cobor perdele de mister
Pe farmecul enigmei celei noi.
 
Şi-aşa, adăpostit de vânt şi soare,
Căminul sufletului meu deschis
Aşteaptă solul ultimului vis,
Cu-ntoarcerea de păsări călătoare.

Claudia Millian-Minulescu




Ludovico Einaudi - Primavera

4 comentarii:

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Tzuca Bufnitzuca spunea...

Observ ,Paul ca ,,banalitatile copiate " (dupa cum le numea cineva ) te atrag in gradina mea.

Mai era o strofa in locul punctelor pe care am scos-o pentru ca lasa loc pentru interpretari :

"Vrea sufletu-mi să-i scutur praful şi tăcerea,
Că-i prăfuit de vânturi şi de griji mărunte...
Pe cine-aşteaptă cuibul meu din munte,
De-mi cere iar să-i curăţ încăperea?"

Eu nu astept pe cineva ci mai degraba ceva. O dezmortire ,revenire,innoire.
Iar muzica lui Einaudi mi se pare potrivita pentru aceasta trezire a simturilor ,pentru cer senin si miros de zambile, pentru zambet si pofta de viata .

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.