luni, 9 martie 2009

Raman de moda veche


Pentru mine, ziua de 8 martie ramane asa cum o stiu eu din clasele primare : ziua in care sarbatorita este cea care m-a adus pe lume, care a avut grija de mine si m-a crescut frumos .Ziua in care nu uit sa ii duc flori si sa ii spun :"La multi ani ,mami !"

De cand cu democratia asta , Ziua mamei s-a transformat insa intr-o altfel de zi iar petrecerea ei se face intr-un mod pe care eu nu-l inteleg : unele doamne si domnisoare rezerva locuri la restaurante sau cluburi, asigurandu-se ca vor avea parte si de un spectacol de striptease masculin.
De ce mi-as dori eu sa vad barbatii altora dezbracati ? M-am saturat de ce am acasa ?Ma rog,eu nu sunt casatorita si sa zicem ca as avea voie :p. Sa zicem si ca inteleg ideea ca o data pe an femeile vor sa se distreze fara sotii lor , sa se amuze si sa fie incantate ca cineva danseaza pentru ele. Dar ce inseamna dans ? Eu as opta pentru un show bine pus la punct (muzica , coregrafie , sincronizare ) al unei trupe de barbati (ca doar e special pentru doamne ), fara sa fie insa nevoie sa se dezbrace nimeni . Acum doi ani cand am organizat pentru colegele mele o masa din partea firmei ,la restaurantul respectiv au venit si striperi .Dar se pare ca baietii astia inteleg altfel ideea de a face spectacol .De ce m-ar atrage asa ceva? De ce sa-mi danseze mie imi poala un barbat ? De ce m-as lasa antrenata in jocul lui? Ca sa ce ?
A nu se intelege ca judec pe cineva .Aceasta este parerea mea personala si nu trebuie sa se supere nimeni ca eu nu agreez o astfel de distractie.Fiecare e liber sa faca ce pofteste .
Si-apoi ,daca ar gandi toate femeile ca mine ar ramane striperii fara slujbe :p.

1 comentarii:

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.