vineri, 6 martie 2009

Pe foarte scurt


SUNT ambitioasa

AŞ VREA sa pot avea mai mult timp sa pot face ceea ce-mi propun

PĂSTREZ bilete de la opera ,teatru ,programul concertelor, frunze uscate ,caiete din copilarie si jurnale de adolescenta

MI-AŞ FI DORIT sa am talent sa pot picta sau scrie poezii

NU ÎMI PLACE cand descopar oameni prefacuti

MĂ TEM si eu ca orisicine dar mai bine nu spun ca nu vreau sa (ma /mai ) intristez

AUD deseori muzica chiar daca ea nu exista

ÎMI PARE RĂU ca o mai fac si eu cateodata nesarata dar nimeni nu e perfect ,nu?

ÎMI PLAC freziile ,margaritarele, muzica clasica , lucrurile vechi , ploaia

NU SUNT razbunatoare

DANSEZ prin casa dis de dimineata sau dupa servici gasind in asta o relaxare , prin casele prietenilor de zici ca sunt platita sa inviorez atmosfera si mai rar prin cluburi –le las dragutelor de 16 ani partea asta

NICIODATĂ sa nu spui niciodata !

RAR gatesc

PLÂNG si cand sunt prea entuziasmata

NU SUNT ÎNTOTDEAUNA deschisa schimbarilor

NU ÎMI PLACE DE MINE cand sunt bosumflata

SUNT CONFUZA cand observ la unele persoane schimbari bruste de atitudine ,contrare cu ceea ce incercau sa sustina anterior

AM NEVOIE de intelegere si liniste

AR TREBUI sa ne rugam in fiecare zi Domnului si sa nu ne pierdem niciodata speranta .


Aceasta e o leapsa primita de la Corinne -care a transformat raspunsurile in unele muzicale.La mine leapsa e cu autoservire.

3 comentarii:

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Corina Rediş spunea...

Foarte frumos, asa cum numai sufletul tau o putea spune! Esti deosebita, Anielle!