miercuri, 18 martie 2009

Din "Amurg"

Am trecut de varsta la care sa fac o pasiune pentru un actor sau un cantaret .Am avut si eu destule cand eram mai tanara dar mi-au trecut si bine au facut ca probabil n-as fi avut sansa sa ii intalnesc macar o data pe Eroll Flynn ,Michael York, Kyle MacLachlan, Richard Chamberlain ,Michele Placido si altii .Nico insa e inca mica si are voie sa se indragosteasca de un vampir (Robert Pattinson ).Si sa vizioneze "Twilight" de N ori ; si sa asculte de dimineata pana seara melodiile din film ( vreo doua sunt cantate la pian si vrea ca de ziua ei sa ii interpretez eu Bella's Lullaby ;) ) ; si sa isi doreasca si cartea care a aparut pe piata.

Am auzit si eu la ea o melodie care mi-a placut :




The Black Ghosts-Full Moon

2 comentarii:

Anonim spunea...

Daca ai lasat cuiva dorul pentru ce-ti placea tie odata, inseamna ca, mostenirea este pe maini bune si frumusetea lasata se simte in frumoasele acorduri!

A. spunea...

amintirile sunt cele care ne fac fericiti