joi, 3 ianuarie 2008

Revelion 2007-2008

,,All messed up " se canta pe blogul lui Eddie .Si la tine ? Eu m-am trezit de dimineata pentru ca trebuia sa plec dar am aflat ca aeroportul e inchis si zborurile anulate din cauza vremii nefavorabile . Great ! Poate am mai mult noroc maine . M-am uitat apoi pe blog si m-a ingrozit sinceritatea mea de la 4 dimineata . Si pentru ca am primit mustrari , se cuvine o precizare : era vorba doar de un anumit moment al serii .In rest , dragi prieteni m-am simtit bine .Ce m-as face eu fara voi ?

6 comentarii:

elena spunea...

Eu, ExScufita Rosie, multumesc gadei pt un super revelion si la mai multe! La multi ani, inca o data!

Anonim spunea...

Am scapat usor.... Nici o poza compromitatoare :d. Nu ca ar exista asa ceva, Doamne fereste.

Anonim spunea...

Acum inteleg eu.... Citind mai atent, am observat ca mi-ai pus gand rau inca de dinainte de marele eveniment. Nu-i nimic, nu m-am suparat, dimpotriva ::d
Oricum cred ca mai trebuie sa organizezi o serata dansanta, poate reusesc sa imi schimb statutul ( din sclav in sultan).
Promit sa mai lucrez la vals.

elena spunea...

Mai, D., iti vine sa crezi ce de vrajeli la baietii astia?! Unul se face ca nu stie doar doar om recunoaste public c-a fost el, altul vrea alta seara doar doar o mai fi sultanul inca o data!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@Elena, ma bucur ca ti-a placut .

@Baieti,daca n-am declarat castigatorul inseamna ca nu ne-ati convins deocamdata :p! Propun sa repetam figura ..la Eddie acasa :d .
No paparazi allowed :p

Tzuca Bufnitzuca spunea...

la...Oreste ?:p