sâmbătă, 12 ianuarie 2008

Reteta de weekend

Ingrediente : 6 prieteni dornici de actiune, voie buna , imbracaminte groasa ,bani de buzunar .

Se ia gasca de petrecareti si se arunca intr-un tren ce duce catre munte peste care se presara voie buna .
Dupa aproximativ o ora se da la rece .Se alege traseul sa fie dupa toate gusturile si se tavaleste prin zapada . Se adauga poze surprinse pe parcursul drumului si hilizeala cat cuprinde .
Cand e aproape ca gasca sa amorteasca , se incalzeste cu un vin fiert .
Se separa apoi baietii de fete cand acestia vor sa se dea cu folia de plastic pe pista de bob.
Se condimenteaza cu pititul de ei prin padure .
Cand se face seara ,se pune apoi gasca intr-un tren de intoarcere si se tapeteaza cu idei trasnite .
De recomandat sa se incerce aceasta reteta sambata pentru ca duminica sa-ti poti reveni dupa atat mers sau atata vin .

Pofta buna !















10 comentarii:

Anonim spunea...

Pe mine de ce nu m-ai luat? :(((((

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@Da, Eddie ,totul la superlativ:)

@Ade, esti culmea ! Stiam ca asta o sa intrebi :d .Data viitoare te iau!Promit ;).

Oana Anca spunea...

Vezi ca s-au cam incalecat pozele si nu pot fi vazute toate. Blogspot cere multa rabdare la postarea pozelor si te cam omoara cu zile:).

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Multumesc pentru atentionare,Oana!Eu nu-mi dadeam seama.Mi le arata ok.

Sagy, spunea...

Toti sunt colegii tai:D? Vreau si eu =)) :))...

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Sagy, ei imi sunt prieteni,nu colegi( cu exceptia surorii mele care lucreaza cu mine ).Dar ce, tu n-ai colegi ?:p

Sagy, spunea...

=)) mda.. true :P, dar eu nu am cu cine (e vb de colegii mei) organiza iesiri d'astea =))
Apropo.. merci pentru adresa.. nice site :-\

Sagy, spunea...

Apropo.. uitasem.... de ce nu se maresc toate pozele:-? ... am vrut sa-mi fac wallpaper dintr-o poza cu tine:D

Tzuca Bufnitzuca spunea...

hm,de-asta mi-era mie teama prima data cand am postat poze cu mine:ca nu o sa mai scap de admiratori:P.
Acum pe bine, am observat si eu ca nu se mai maresc .Cred ca e din cauza ca le-am tot schimbat locul .O s-o rezolv.

Sagy, spunea...

Pai hai sa facem altceva... sa nu mai fie dicutii pe baza rezolutiei pozei, trimite-mi tu una reprezentativa cu tine ;) (sa ma laud in alt oras cu prietena mea:D :P)