miercuri, 30 ianuarie 2008

Leapsa muzicala

Leapsa de la Radu presupune realizarea unui top cu cele mai bune voci din industria muzicală din România.
Draguta leapsa . Dar cum de fiecare data imi place sa ma eschivez si sa scriu putin pe langa subiect , ce am insirat eu aici nu sunt neaparat cele mai bune voci din muzica romaneasca ci anumiti cantareti si melodiile lor care mi-au placut si le fredonam de cand eram mica.Si inca mai fac lucrul asta.

So, iata preferintele mele (top 9 :d) :


1.Cristi Minculescu -Vis pierdut

2.Gica Petrescu -Du-ma acasa ,mai tramvai

3.Liviu Vasilica - Hai, hai cu trasioara

4.Dan Spataru - Drumurile noastre

5.Gabriel Dorobantu- Hai vino iar in gara noastra mica

6.Angela Similea - Sa mori de dragoste ranita

7.Gheorghe Gheorghiu - Unde dragoste nu e ,nimic nu e

8.Ducu Bertzi - Asa-mi vine cateodata

9.Mirabela Dauer- Te-astept sa vii


Ce mai titluri am nimerit ! Orice asemanare cu realitatea este pur intamplatoare !(?) .

In continuare ,am marea placere de a-i lepsui pe urmatorii: Eddie, Elena, Sagy, Ade , Lamya, Oana ( v-ati descotorosit de cealalta ?:P) .
Sa vedem dragutilor, ce romanasi va plac voua.

12 comentarii:

Lamya777 spunea...

o da, it`s going to be hard! :D la cata muzica romaneasca ascult eu.... pot converti leapsa? :D

Tzuca Bufnitzuca spunea...

poti face ce-ti pofteste inimioara ;):d

lungulescul spunea...

florin chilian. l-am ascultat live, si chiar stie sa cante.

Oana Anca spunea...

:D Tre sa rosesc? Am inceput cealalta leapsa, dar nu mi-a placut textul ce-a picat la pag respectiva. Si nu vreau sa fentez; cartea pe care o citesc e f faina, atat ca nu e reprezentativ fragmentul. Poate-oi pune-ntr-o zi un alt fragment in contul lepsei neonorate. E cu iertare?:D
Pe asta o onorez. Cred ca maine :)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@Lungulescul, imi place si florin chilian ;)

@Oana, nuuuuuuu!nu tre sa rosesti!Chiar nu-i bai ca n-ai postat nik !:)Mai glumesc si eu cu voi,prietenii mei virtuali .Si cica nu trebuia sa fie un text plin de semnificatii.Poti sa te uiti la ce a postat Sagy :D (da ,Sagy acum vorbim despre tine :p ):D

Anonim spunea...

Mi-a placut mult leapsa, merci frumos. :*

Sagy, spunea...

:P.. de ce nu ai aleg muzica tongoleza (este natiunea asta :-\).. ideea e k nu prea ascult.. as spune ciprian porumbescu.. da ala chiar nu e cu voce:))
...
de cand mi-ai dat stafeta.. imi storc creerii... si dak e sa plec pe sfaturile colegilor mei de birou in materie de muzica... mai bine lasa:P
...
Stii vb aia.. nu ma supar sa vorbesti despre mine atata vreme kat imi scrii numele corect (era vb de scris... da merge:P)
...
Ti-am aruncat o leapsa... sa-ti verific valentele artistice:P ;)

Sagy, spunea...

PS: am reusit sa fac ceva :|.. doamne, chiar aveam o parere mai buna about me:P

Tzuca Bufnitzuca spunea...

so :
-n-am ales-o ci asa mi s-a pasat!si mie mi-a placut :d.
Am tot ascultat zilele astea ,,Balada " lui Porumbescu. Pe blogul lui Radu e interpretata de Aura Urziceanu ;).

- si mie mi-a fost greu sa aleg ...la noi noi in fabrica se asculta manele :d

-adik tu nu postezi niste melodii iar eu tre sa compun versuri !! pai cine se chinuie mai mult ? :P :d
Poate o sa ma loveasca intr-o zi talentul...pana atunci , pot recita cu patos ce scrii tu :p:d.

Sagy, spunea...

=)) :P

spera spunea...

Il trecusem şi eu pe Ducu Bertzi, apoi l-am văzut la tine. Şi Gheorghe Gheorghiu e fain. Iar ceilalţi din lista ta...ştii, fiecare dintre ei îmi aminteşte de cîte un om care îi asculta cu o bucurie foarte mare.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Trebuia sa-l treci chiar daca l-ai vazut la mine.Ma bucur ca avem preferinte comune:)