vineri, 18 ianuarie 2008

De dor

Andre Rieu - Shostakovich' Second Waltz


Zilele trecute ii spuneam lui E(el) ca mi-e dor de filarmonica si opera. Si cum statea in puterile mele sa mi-l potolesc , am fugit la fix de la servici si m-am dus la filarmonica.

In program:
  • SOSTAKOVICI -Suita a II-a de jazz
La un moment dat , dirijorul a invitat o doamna mai in varsta la vals. Eu ma leganam pe scaun in ritmul muzicii -asa cum vazusem in clipul postat anul trecut de la ,,Roses from the south " .Vecinii ma priveau dubios .

Am ales sa postez din ce am ascultat aseara acest vals de Sostakovici .
Valsul pe care l-am dansat la marea petrecere , acelasi care m-a urmarit si in avion inainte de decolare (inca n-am inteles de ce Turkish Airways ne-a pus sa ascultam o singura melodie si tocmai valsul asta -daca nu doar ca sa-mi rascoleasca mie amintirile ) .

Acum ma gandesc ca incercand sa linistesc un dor, am reaprins altul...pe care singura nu-l pot alina...


2 comentarii:

Oana Anca spunea...

Imi place mult Andre Rieru. Pe micutul Akim Camara, marea lui descoperire l-ai auzit/vazut?

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Oana,nu stiam de el.E o minunatie copilasul asta !