miercuri, 9 ianuarie 2008

Ca de marti

Aseara am fost pentru prima oara la un meci de basket.
S-au confruntat echipa noastra din Ploiesti CSU Asesoft cu echipa sarba BC Hemofarm Stada Vrsac.








Am prins din mers cum sta treaba si am inceput impreuna cu ceilalti sa exersam in cor vocale:


- aaaaaaaaaaaaaaaa = dezamagire cand ai nostri ratau cosul


- eeeeeeeeeeeeeee = bucurie cand echipa noastra marca


- ooooooooooooooo = stupefactie imbinata cu mahnire atunci cand adversarul puncta


-uuuuuuuuuooooo = incercare de intimidare a adversarului cand intra in atac


Parerea mea de necunoscator este ca totusi nu s-au concentrat indeajuns si trebuie sa se mai pregateasca . Dar chiar daca echipa noastra nu a castigat aseara , noi am zis ca mai mergem si data viitoare pentru ca ne-a placut si ii vom sustine imbracati in alb-albastru , cu tobe si goarne :d.

Ne-am continuat seara in compania unor noi cunostinte purtand discutii ,,interesante " ( nu-i asa ?:p) .
Seara s-a terminat nu tocmai ca in filme.

Dar... ,,si maine este o zi " ( replica de final din filmul ,,Pe aripile vantului" ca tot am vorbit noi aseara despre el ;)

4 comentarii:

Anonim spunea...

dragut, o seara cu prietenii :)

spera spunea...

Ar trebui să merg şi eu. N-am mai fost de un secol la un meci.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@da,Lamya e nice cand ies cu prietenii.Mai uit de ,,datorii".

@Spera , iti vine sa crezi ca de dimineata ma gandeam la tine???

spera spunea...

Multumesc. Cumva da. Si eu ma gindesc la tine in ultima vreme.