joi, 17 ianuarie 2008

De ce ?

Stiu, cate-odata problema e de asa natura incat simti nevoia sa vorbesti numai tu , sa te descarci , sa spui cuiva pasul.
Inteleg lucrul asta si te ascult.Uneori, simplul fapt ca te asculta cineva conteaza foarte mult.Iar daca ai nevoie de parerea sau de sfatul meu o sa ti-l dau .
Ce nu pot sa pricep insa este de ce vorbesti mereu numai tu ?
Consideri ca mie nu mi s-a intamplat azi nimic demn de luat in seama ?
Crezi ca eu nu am probleme pe care as vrea sa le spun cuiva ?
Oare eu nu simt nevoia sa-mi vars amarul ?
De ce ma intrerupi cand incerc sa-ti povestesc ceva ?
De unde atata nerabdare ? O sa-ti uiti ideea daca n-o spui chiar atunci ?

Da,m-am laudat ca sunt o buna ascultatoare dar te rog,nu-mi pune rabdarea la incercare !Nu-mi place monologul ! O ca caut pe cineva care prefera sa dialogheze !

P.S.Post scris la nervi.O sa-mi treaca .

6 comentarii:

Anonim spunea...

Da-i una! :P

spera spunea...

Cu poşeta?!

Oana Anca spunea...

Daca-i place monologul recomanda-i sa-si faca blog. Se va elibera si va avea si "ascultatori". Anca (sau Oana, whatever) stieeeeee! ;-)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Fetelor,nu cu poseta ca la cate imi pun eu in ea, lovitura ar putea fi grava:p:d.
Oana, crezi ca n-am incercat si varianta asta? Si-a facut ,dar degeaba:(.

Anonim spunea...

Fă cum am făcut eu, foarte simplu. Ridici problema în discuţie, şi dai un ultimatum.

La mine s-a rezolvat. Cel puţin până acum e super.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Manu, am vorbit despre problema dar s-a ameliorat situatia doar pe moment.Cred ca unii oameni sunt asa si nu-i poti schimba .Nu-mi ramane decat sa ascult persoana respectiva iar cand o sa am ceva de spus sa caut pe altcineva dispus sa ma asculte pe mine .Bine insa ca persoana in cauza nu mi-e foarte apropiata si nu trebuie sa-i suport ciudateniile toata viata :).