vineri, 25 ianuarie 2008

Gandurile mele

Mi se intampla ceva dragut in ultima vreme:
seara , inainte de a adormi ,vad cu ochii mintii schitele unor produse vestimentare .Trec prin fata mea ca niste flashuri in diverse modele si culori vii si sunt sigura ca nu le-am mai vazut niciodata.Zambesc asa , cu ochii inchisi si ma gandesc ca daca mi le-as aminti si le-as desena , as deveni un mare designer.
Dar imaginile se succed atat de repede si nu le retin .Si nici la desen nu ma pricep .

Aseara mi s-a intamplat altceva: auzeam acorduri de muzica simfonica , fragmentele pe care nicicand nu le auzisem,care se imbinau unele cu altele( un fel de mixaj -sa ma scuze melomanii) .

Marius imi spusese ieri de un telefon smecher caruia ii pui sa asculte o melodie si el ti-o cauta .
Mie mi-ar placea sa se inventeze o masinarie care sa -mi citeasca gandurile si sa transpuna ceea ce-mi trece prin debla.As deveni bogata ca designer si compozitor .

Ma intreb insa daca as folosi-o numai sa redea plasmuirile mele si as rezista tentatiei de a citi gandurile altora...Poate nu e bine totusi sa stii tot ce gandesc ceilalti .E cam riscant .E posibil sa ai surprize ...

3 comentarii:

Anonim spunea...

O sa ma imbrac numai de la Anielle fashion. B-)

elena spunea...

Eu zic sa ne apucam de inventat masinaria aia de de citit ganduri, altfel nu mai am nicio speranta sa inteleg ceva din universul asta al meu!

Sagy, spunea...

Asta cu cititul gandurilor e o tema foarte mult dezbatuta... dar ideea, ai avea curajul sa permiti cuiva sa-ti citeasca mintea.. te-ai mai simti u:P?


___________
PS:
@ eddiemihai -> nu-ti trebuie multa imaginatie sa stii ce gandesc femeile (no ofence intented)