vineri, 4 iunie 2010

A fost ziua mea. So,let’s blog about it!


Ploicica de dimineaţă a îndeplinit tradiţia din fiece an de 2 iunie. Trandafiri galbeni creţi, Marc Jacobs cu iz de geranium şi atenţii din partea colegilor mi-au ocupat ziua. Seara am devenit ,,văduva veselă" purtând negru si manechiură înflăcărată.
O carte greu de găsit- ,,Cum să înţelegem muzica"-Leonard Bernstein , o alta folositoare în viitor -,,Sarcina.Numaratoarea inversă"- Susan Magee , un radio pe lămpi care deşi pesemne nu va merge vreodată, dă bine în decor şi multe alte daruri frumoase. Prietenii mei nu s-au plâns că e miercuri şi nu s-au sustras de la party chiar de urma o zi de lucru (doar doi au avut motive întemeiate: o plecare în Spania, respectiv o operaţie). Moonwalk, dansul pinguinului şi un soi de flamenco bătut cu sete în duşumea că doar nu deranjam pe nimeni.
Familia mea care mi-a fost alături, mami ,,torturându-ne" cu o nebunie a fructelor pentru care primise numai laude din partea colegilor de la servici, Marius care s-a îngrijit de muzică, Faviu mic nebunatic, Nico şi Simo ajutătoare şi eu simţindu-mă cu adevarat sărbătorită.
Am rămas cu o casă plină cu flori şi confetti răspândite peste tot (chiar şi-n păr) .Agitaţie terminată la 3 dimineaţa. Pe la 8 m-am dus la apartament pentru duş şi haine de servici. Aveam un dres rupt şi lipsă machiaj.Părul vâlvoi ca o pisică smotocită şi toată îmbrăcată în negru (acum că îmi lipsea şi glossul roşu chiar că aduceam cu o tanti întoarsă de la o ceremonie funerară). Camuflat cu ochelarii de soare, ca o vedetă după o seară de beţie. Găsesc loc de parcare exact în faţă, ma bucur că nu am de mers decât 2 paşi şi 4 etaje cu tocurile care mă cam terminaseră, mă asigur că nu e ţipenie de om prin jur . Nu scap dar. Pe la 2 mă întîlnesc cu d-na X. Zice că se o să aibă o zi bună acum că m-a văzut pe mine. Încerc să-mi justific look-ul.Îmi spune că eu tot frumoasă sunt. Şi nu numai fizic. Că aşa a simţit ea. Zâmbesc.
Mă pregătesc apoi ca la armată şi dau fuga la servici năucă de somn . Bine măcar că am avut o petrecere reuşită!

5 comentarii:

pantacruel spunea...

doar 23? hmmm...
la multi, multi, multi ani! :)

Fleur du May spunea...

La multi ani draga mea prietena de blogger. Sa ai parte numai de lucruri frumoase. Un pupic maaare!

anette spunea...

intr-adevar a fost o petrecere reusita, si parca a fost si mai speciala pentru ca a fost in mijlocul saptamanii, si desi a doua zi trebuia sa mergem la serv nimeni nu se grabea sa plece.

P.S. ne-a "torturat" bine mama ta, mi-a placut, vreau si eu reteta :p

radu spunea...

la multi si fericiti ani, cu cat mai multa muzica buna si cu cat mai multa inspiratie la bloguit!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Multumesc tuturor pentru urari! :-*