luni, 31 mai 2010


Cafea amăruie sorbită pe scaunele din faţa casei, ferită de priviri curioase de frunzişul ce mi-a luat în stăpînire grădina; explozie de clorofilă, merişorul verde crud şi palmele viitorilor mei struguri.

Mâna Maicii Domnului întinsă ca o coloană pe peretele de la intrare dăruieşte umbră înmiresmată.Dinspre aleea străjuită de gărduţul viu răzbate un miros familiar, din copilărie. Nu ştiam sau de fapt uitasem ca viţa înfloreşte. Şi Doamne, cât de frumos poate să mai miroasă! Trandafirii de dulceaţă îţi îmbată nările şi păienjenii ţes nedescumpăniţi noi pânze. Căpşuni pulpoşi, melci trândavi, pisici cercetaşe.
Viaţa la casă.

6 comentarii:

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Buna dimineata, Anielle!
Este minunat in cuibusorul tau!
p.s. trebuie sa spun La multi ani!sau mai astept?

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Buna dimineata, Gina. Multumesc pentru apreciere. Incerc sa imi fac ,,gradina" cat mai primitoare.
Poti sa imi urezi de pe acum :). O doamna a luat-o tuturor inainte si mi-a adus un buchet de flori crezand ca azi e ziua mea :).

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Anielle, stii ca in urma cu un an ne propuseseram un club al gemenilir.
Tu esti prima pe lista.
Ce pot sa-ti doresc? Din tot sufletul- mii de zambete, zile fara nori, plimbari in doi , pe malul marii( asa am inteles ca anul asta iti doresti mult marea), multe alte seri cu muzica dorita, in pasi de dans( cu El), duminici insorite , in locuri pe care inca nu le-ai vazut, imbratisari dulci si multa sanatate!
La multi ani!!!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Gina, buna mea Gina,
Prima pe lista ta din clubul gemenilor!Ce cadou frumos mi-ai facut!Multumesc din suflet pentru urari.

razvan spunea...

La Multi Ani!

P.S.
please check your e-mail:)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Razvan, am verificat si am si raspuns. Multumesc.