miercuri, 23 iunie 2010

Scrisoare de dragoste

Ghici unde am găsit scrisoarea asta !

6 comentarii:

Geanina Lisandru spunea...

Este imposibil să nu recunoşti frumuseţea iubirii scrisă de Eminescu în proză şi versuri. Scrisorile lor rămân un dar nepreţuit pentru posteritate.

Pupici geaninoşi peste normă!

Madeleine spunea...

Ce cuvinte frumoase!
Si eu am o scrisoare de genul acesta, si, culmea, am gasit-o cand mi-am cumparat o pereche de strampi, daca nu ma insel. [:D]
Gresesc?

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Geanina, pupici de la Ploiesti!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Draga, Madeleine, raspuns corect !:D(ca o completare -Laura Baldini).

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Anielle, adica vrei sa spui ca in ambalajul ciorapilor ai gasit o scrisoare de dragoste?

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Gina,partea frumoasa e ca nu am vazut-o cand am desfacut ambalajul ci am gasit-o ulterior si nu stiam de unde vine. Ciudata combinatie.
N-am eu norocul asta sa gasesc o scrisoare de dragoste in cutia postala!