marți, 15 iunie 2010

De-ale altora

  • Dl. Aiden, un irlandez stabilit în Romania, căsătorit cu o româncă. De fiecare dată când ne întâlnim are poveşti nostime. Tocmai întors dintr-un weekend romantic cu soţia de la Roma. Mă întreabă dacă ştiu unde e Fontana di Trevi. Apoi îmi relatează cum doi băieţi se tot fâţâiau pe lângă ea, cu un fel de suliţă în capătul căreia aveau un magnet şi o introduceau în apă. Şi cum la un moment îi aude dându-şi instrucţiuni în ceea ce a recunoscut a fi limba română: ,,uite, acolo"! A fost singura dată când n-am râs la glumele d-lui Aiden.
  • Eram la munte cu poftă de Kurtos Kolac. Dar se isprăviseră toţi iar alţii noi stăteau să se coacă, răspândind la poalele Bucegilor o aromă demenţială. N-aveam însă timp de pierdut. Înghit în sec apoi mă apropii şi o întreb pe tinerica vânzătoare cât mai durează. Răspunde grav, cu netragere de inimă, după ce stă să calculeze în minte :
Ooo , mai durează!
Cât ?îndrăznesc s-o întreb, aşteptîndu-mă la cel puţin o juma de oră după felul în care mă pregătise.

Cam două minute aşa.
Ăsta e felul în care fac unii români comerţ. În loc să îşi îmbie clienţii, îi desumflă servindu-le delăsare şi un comportament acricios.
  • Marius şi Nico sunt epuizaţi de căldură. Au decis să intre în hibernare. Vara. La servici . Să se pună pe permanently off line. Tipic familiei DRG. Să găsească o glumiţă când arde ţara.

Operă a extratereştilor- ,,Cercuri " din lanurile cu flori, descoperite în parcul nostru într-o seară toridă, pe când treceam la pas cu o bere la bord.

5 comentarii:

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Edu, lasa vrajeala si trimite-ne mie si Anettei pozele de la opera. Sau vrei sa le admiri doar tu ?:p

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Anielle, era seara tarziu, cand am vazut Fontana di Trevi. Am tipat, am plans, am ras..am avut niste trairi cum rar mi-a fost sa simt. Mi-am dorit, aruncand banutul peste umar , sa revin.
Dimineata, ne-am intors!!

Trist ce spune prietenul tau despre ' pescarii cu sulita', vorbitori de limba romana..

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Gina, eu am tot admirat-o, am facut multe poze si mi-am dat seama cand eram destul de departe ca am uitat sa arunc moneda si sa
imi pun o dorinta :).

Iti doresc sa ti se indeplineasca a ta !

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Anielle,
S-a si implinit- am revazut Fontana a doua zi, de dimineata!!!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Ah, daca as fi stiut ca asa curand se indeplinesc ...D.