vineri, 25 iunie 2010

Joi

Mă numesc roşu

Scurtă vizită cu treabă la Urlaţi. Mi-ar plăcea să locuiesc aici. Aş avea o casă vecină cu dealurile încovoiate ca nişte cocoaşe şi cu mica piaţă unde gospodarii forfotesc dis-de-dimineaţă, aranjându-şi pe tejghea pepeni şi dovlecei. În curte aş creşte un căţel pitic iar pe gard mi s-ar căţăra zorele albastre. Aş fi un venetic. Duminica, la plimbarea pe străduţa principală aş fi privită ca o Malenă a Urlaţiului. Dacă mai continui cu dulciurile aş putea deveni chiar o balenă a oraşului:)).

La plecare îi complimentez doamnei de la centrală rochia din garofiţă . Îmi spune punând mâna perdea la gură că o are de peste 10 ani. O luase pentru o sindrofie. Şi ce ? Uite cât de frumoasă e şi ce bine se încadrează în peisajul modei actuale. Vintage.

Mă ia cu somn de fiecare dată pe drumul de întoarcere. Iar la dus îmi amintesc mereu de Anette când trec prin Valea Călugărească şi o sun ( azi i-am trimis mesaj întrebând-o dacă simte prezenţa unui alt nemuritor prin preajmă).

O concluzie trasă după o îndelungată observaţie : femeile au impulsuri mai agere la volan decât barbaţii şi chiar dacă stau în dreapta tot îşi înfing automat piciorul în podea vrând să frâneze, ca un instructor atent la imprudenţele şcolerului. Am dreptate, domnilor?


Casa mea din gândul de joi

12 comentarii:

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Ii trebuie soare!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

O inseninez eu, Gina.

anette spunea...

am simtit prezenta unui alt nemuritor, nu prea stiam de unde vine acest simtamant, dar m-am lamurit repede :p

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Anette, eu te-am anuntat, sa nu te alarmezi crezand ca e vreun altul, din categoria celor care te fac sa iti pierzi capul:P. Trebuie sa vezi filmul ca sa intelegi ce spun :D.

anette spunea...

sper ca-mi recomanzi filmul artistic, nu serialul de o mie si ceva de episoade :D

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Ei, e de ajuns sa vezi un episod si te prinzi despre ce e vb :).

Loredana spunea...

mi-am amintit citind postarea ta ca si eu aveam o rochita de garofita cand aveam 5 ani. dar nu am pastrat-o. imi pare rau, azi ar fi purtat-o fetita mea. era atat de frumoasa. oare mai exista garofita?

Mihai spunea...

n-ai dreptate !
:)))
cam cati km ai condus ?
100 de mii , 200 de mii ?

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Loredana, bine ai venit, tu si ingerasul:).
Nu stiu daca mai exista. Si eu mi-am amintit ca tot ai adus tu vorba de o rochie a mamei mele din garofita verde. Era asa frumoasa. Si de una pe care am primit-o eu la 5 ani (nu stiu ce material era)-verde cu dantela alba. Amintirile mele sunt verzi :).

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Mihai, observatia putea fi facuta de pe locul din dreapta sau chiar din spate. Sau poate am strans si marturiile altor doamne.
Cat despre mine, n-as putea spune cu exactitate. Mi se intampla sa conduc destul de des ;):p.

anette spunea...

Eddie tu ce fel de nemuritor esti, c-am inteles ca sunt doua feluri de nemuritori :)?
prin deductie inteleg ca n-ai mai trecut demult prin zona :D

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Edu, n-am zis ca voi nu apasati. Intrebarea e :cat de repede? :p