marți, 9 decembrie 2008

Ultima din an (I)

Camera in care invat sa cant la pian are usa mare de lemn , parchet care scartaie sub picioare,miros de mobila veche si de betisoare parfumate arse .
Camera in care invat sa cant la pian are plante verzulii ingrijite , buchete de flori aduse de elevi iubitori, si fereastra cu pervaz unde porumbeii se odihnesc ciugulind din firimiturile presarate .De la acea fereastra ,in timp ce-si fumeaza tigara , profa mea ma corecteaza cu un ,,ia vezi ce canti tu acolo " cand imi scap degetul prin alte clape.
Camera in care invat sa cant la pian e micul meu univers care se inchide azi pentru vacanta de iarna pastrand pentru ea amintirea ca eu am trecut pe acolo.Ne revedem la anu'.

1 comentarii:

Laura spunea...

Uau, inveti sa canti la pian! Superb! Si eu mi-as dori sa invat, dar nu am urechi de asa ceva :(