duminică, 7 decembrie 2008

Sleepy

Nu ma mai ajung cu somnul . Dimineata ma urnesc cu greu din pat iar la servici dorm pe mine. Cand nu e seara de pian, sau de fila sau de iesire cu burlacii , merg acasa dupa ce termin programul la ora 6 (F.imi spunea zilele trecute ca are program pana la 2 ! what is this ?) ) si imi pregatesc cu grija mediul -pentru ca nu pot adormi daca merge televizorul, daca e vreo luminita aprinsa , daca bazaie vreun prelungitor ,daca aud pasi prin casa , daca suna telefonul (cu toate ca soneria e data la cel mai mic volum ) sau chiar daca primesc un mesaj .Cand intr-un final reusesc sa atipesc ,se gaseste ceva sa ma trezeasca - ba niste tunete de decembrie , ba artificiile din centru pe care le-am urat zilele trecute ,ba cineva care isi face dus , ba fata vecinilor de sub noi care urla prin casa cam fals ,,O ce veste minunata " .

Imi spunea cineva ca am o viata agitata si se intampla multe in timpul unei zile de-a mea. E adevarat .Unele vin pur si simplu si trebuie sa le accept pentru n-am incotro.Cu altele ma ocup eu ,pentru ca ce-ar mai fi viata daca n-as face si ceea ce imi place mie ?
Pana nu demult imi convingeam prietenii sa iasa afara cu un vers dintr-un cantec al lui Gica Petrescu :,,ca tot om dormi cand n-om mai fi " . Nu mai tine figura. De vreo doua saptamani am renuntat la iesirile din weekend pentru a ma odihni. Ah,ce-as mai trage si acum un pui de somn .Si cum fabrica noastra e cam aproape de padure ,daca m-ar gasi colegii ar putea spune :uite-o pe adormita din padurea frumoasa !

1 comentarii:

Dan Gheorghe spunea...

problema cu somnul e generala. subscriu povestirii tale!