marți, 9 decembrie 2008

Alandala ,fara ordine cronologica sau un subiect concret

Anul asta am facut tort doar pentru Nico si ne-am intristat ca tati nu a fost cu noi sa-l sarbatorim si pe el .
Si am primit de la Mos Nicolae un pulover d-ala cum imi doream demult cu motive norvegiene.

Si te-am necajit lasandu-te sa ma bati la table ca mai apoi aproape sa te fac ,, marti" ; si-aveai o fata atat de ganditoare si serioasa cand ti-ai pus dorinta pentru geana cea zburdalnica ce se asezase pe tricou si am crezut ca te pacalesc sa mi-o spui ( sunt sigura ca dorinta ta are legatura cu mine ) ,si ai atipit in bratele mele la casuta de la tara pe care o preferam in schimbul cluburilor galagioase, si m-a miscat cand mi-ai spus ca ti-a placut concertul si ca te-a impresionat pana la lacrimi moartea mamei lui Peer Gynt; si a fost haioasa tentativa ta de a ma purta in brate cand am vrut sa ma rasfat dorindu-mi sa ma duci in oraselul copiilor ;si imi place cand imi spui ca pentru tine nu trebuie sa fiu tot timpul fresh si insisti sa ma vezi si cand sunt bolnavioara.

Ieri a fost zi de stat in casa cu ,, buline" (dupa cum zicea mamica Gena ) ,ceaiuri si somn dupa somn. !Inca o saptamana pana la vacanta .
Si-o sa-mi fac o lista cu ce vreau sa-mi aduca Mosu' .
Si o lista cu ce mi-ar placea sa imi ocup timpul liber.
Si ...

2 comentarii:

Liz spunea...

Arati ca un cadou... mai nou, scrii ca un cadou... frumos...

Laura spunea...

Sa faci neaparat lista pentru Mosu, ca vezi ca e si el batran si tare ocupat si fara scrisorica nu se descurca :) As fi curioasa ce contine lista ta de activitati cu care sa iti ocupi timpul liber :)