marți, 30 decembrie 2008

Ultima din an (IV)

Ultima zi a anului 2008 .Tocmai ce-am hotarat aseara ca petrecerea noptii dintre ani va avea loc la mine acasa ,intr-un grup restrans , nu cum se intampla de obicei .Putea de altfel sa fie oriunde altundeva ,nu locul e important ci compania in care esti.(Pentru anul viitor ne-am propus totusi un revelion la Opera ).

Se obisnuieste la finele unui an sa se puna pe hartie (imaginara ) bunele si relele si sa se traga linie .Daca ma intreaba cineva , o sa spun ca am avut un an prost .Groaznic. Ma bucur ca se termina. Dar n-o sa ma vait acum ,ca oricum nu mai pot schimba eu ceva ,chiar daca mi-as dori din tot sufletul sa-l aduc pe tatal meu inapoi .
Mi s-a spus ca prin felul meu de a fi parca ma ascund sau ma feresc de ceva.Da , in mare parte asa e .Fug de monotonie . Ma feresc de oamenii pe care ii simt rai. Alung starile de toropeala care vor sa puna stapanire pe mine. Evit personele deprimate care se inchid in ele si refuza sa mai vada frumusetea in orice altceva din jur. Stiu si am simtit pe propria-mi piele cum e sa ai nevoie de liniste si singuratate , sa fi tu cu tine insuti ,sa-ti plangi amarul si sa-ti pui ordine in ganduri .Dar toate au o limita .Viata trebuie sa mearga inainte.Atata timp cat nu esti suferind sau n-ai pierdut o persoana draga , n-ar trebui sa existe piedici in a-ti face viata cel putin agreabila daca nu frumoasa.
Glumeam odata cu un amic spunandu-i ca am tot facut poze la Fontana di Trevi si am uitat sa arunc o moneda si sa-mi pun o dorinta dar nu conteaza pentru ca mie oricum mi se indeplinesc dorintele .Ei bine, eu cred totusi ca ele nu se realizeaza asa oricum , ci trebuie sa si lupti pentru ele.
Stiu in linii mari ce vreau si nu trebuie sa mi le pun pe lista . Dar cum am primit o leapsa de la Ade ,profit de ocazie sa postez o mini-lista a dorintelor mele pentru anul 2009 :

- sa iau lectii de dansuri latino ca sa dansez si mai bine decat acum
- sa-mi continui cursurile de pian iar de ziua mamei mele sa ii cant acel cantec pentru care mi-a dat ragaz de pregatire un an; pentru prieteni o sa urmeze mini concerte la mine acasa :D
- sa vizitez Egiptul si o tara nordica
- sa merg la fitness - nu ca n-as avea acasa bibicleta medicinala dar e mult mai bine cand se tine cineva de capul tau si te pune sa faci exercitii
- sa ma implic intr-un proiect care are legatura cu muzica clasica
- sa (re) citesc cel putin 10 carti din cele pe care le-am neglijat
- sa-mi iau licenta pentru ca pe viitor intentionez sa imi desfasor activitatea in turism
- sa ma marit ;)

Leapsa se da tuturor prietenilor mei virtuali de la blogroll . Ce dorinte aveti dragilor pentru 2009 ?

21 iulie 2009 edit: unul dintre puncte s-a rezolvat. Am luat licenta si pe deasupra cu nota maxima.

11 comentarii:

Mihaela Chelaru spunea...

Sa ai parte de un extraordinar!! Fie ca toate visele tale sa prinda aripi spre realitate si sa ai sufletul plin de fericire in orice clipa!
Cred ca de acum voi fi "cu ochii pe tine":) , imi pare bine ca te-am gasit in prag de 2009.
O seara placuta sa ai!

Laura spunea...

La multi ani! Numai fericire si bucurii in anul care a inceput :)

Oana Anca spunea...

Multa putere si perseverenta in a le bifa pe toate :). Sa dea Dumnezeu sa ti se implineasca toate dorintele, atat cele exprimate si constientizate, precum si cele ce-au ramas tacute deocamdata.

La multi ani!

Mihaella Gheorghiu spunea...

Sanatate,impliniri cu bucurie pe termen lung si liniste sufleteasca sa ai in 2009.La multi ani!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Va multumesc pentru urari si va doresc si eu numai bine in noul an .
La multi ani !

spera spunea...

La mulţi ani! Şi multă inspiraţie pentru fiecare punct, adică nişte muze care îşi iau meseria în serios!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Multumesc,Spera.Sper sa ma tin de ele si sa nu le pierd din vedere pe parcurs...sau ,cine stie ?Poate apar altele mai importante si mult mai interesante:).

Anonim spunea...

La multi ani Anielle! -iti zic si eu chiar daca un pic mai tarziu- in 2009 iti doresc sa indeplinesti tot ceea ce ti-ai propus.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Multumesc ,Anette .La multi ani !

Corina Rediş spunea...

Ce frumos! Sa ai parte numai de bine si frumos, nu doar anul acesta, dar in special anul acesta! Sunt convinsa ca la sfarsitul lui vei scrie un articol despre minunatiile care ti s-au intamplat in 2009! Doamne, ajuta!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Doamne ajuta ,Corinne ! Bine ai revenit . Iti doresc si eu sa ai parte de un an cu multe impliniri si numai bucurii !