vineri, 19 decembrie 2008

Ultima din an ( II)

O colega cu cornite de ren si un brad impodobit ; multe urari si pupaturile de rigoare (sper sa nu fi uitat pe nimeni ) ; atentii si cadouri dar dintre toate cel mai deosebit ramanand felicitarea aceea simpla scrisa de mana ; din nou nostalgie (ca asa ma apuca pe mine ) si o margareta pastrata de la petrecerea firmei, pe care nu trebuie sa o sacrific sa imi confirme ceea ce stiu de fapt ;o asistenta care mi-a dorit tot ce vreau eu iar cand i-am spus ca eu vreau multe iar pe masura ce se indeplinesc imi pun altele pe lista,mi-a spus ce a citit de curand undeva :Imi doresc sa nu mi se ia nimic din ceea ce am. Asta da dorinta!Sa nu uiti ca ceea ce ai e de pret si sa te bucuri de ceea ce ai .

Sentimentul placut ca am avut puterea de a mai incheia cu bine un an si multumirea sufleteasca pentru lucrul facut din inima .
Acum vreau odihna si multa liniste .Pentru ca merit .

6 comentarii:

Oana Anca spunea...

Odihna placuta si un Craciun linistit, Anielle!

spera spunea...

Sărbători fericite! Şi un an nou cu multe diamante prelucrate de piticul cel hărnicuţ şi arţăgos! Şi bineînţeles, şi cu multă iubire! Pentru că meriţi.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Oana si Spera ,

Va multumesc amandurora pentru sprijinul moral pe care mi l-ati oferit pana acum. A insemnat mult pentru mine .
Si eu va doresc din suflet Sarbatori fericite !

P.S.Spera,ai fost pe faza cu piticul :D.

Dan Gheorghe spunea...

la multi ani!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

La multi ani , Dan!

spera spunea...

Ce? sprijin? eşti preferata mea muzicală! cît am profitat de pe urma blogului tău, numai eu ştiu...:)