luni, 20 octombrie 2008

Weekend romantic


Pentru ca am fost ametita, uituca , ocupata ,distrata, am omis sa platesc o factura de curent ( am achitat-o pe ultima dar mai era una pe la mijloc) iar cei de la Electrica m-au pedepsit cu un weekend petrecut la lumina lumanarelelor;).
Parti bune : atmosfera romantica ,mai ales ca puteam sa presar prin casa petalele trandafirilor din vaza
Parti rele : NU feon cu care sa imi usuc parul , NU calorifer cu care sa imi incalzesc camera, NU masina de calcat (ce buni sunt blugii si bluzele din material crushed), NU muzica de inviorare dimineata , NU repetitii la pian , NU blog sa citesc macar ce mai scriu altii daca nu sa aberez si eu un pic,NU filme .
Ce poti face seara in casa pe semiintuneric?
Am incercat sa citesc dar imi chinuiam ochii , m-am gandit apoi sa-mi scriu memoriile dar mi se punea aceeasi piedica. Nu poti decat sa te gandesti. Mult .La ce a fost , la ce ai , la ce-ti doresti , sa analizezi problemele , sa cauti solutii. Dar cum n-am mai vrut sa despic firul in patru , am gasit cea mai buna varianta : sa ma culc odata cu gainile.
Si dupa cate am avut de indurat atatea seri la rand, mi-am promis sa fiu mai organizata pe viitor si sa-mi platesc la timp facturile .
Ambientul romantic il obtii mult mai simplu : stingi becul :D.

3 comentarii:

Anonim spunea...

La fel am patit si eu odata. Noroc ca aveam un mp3. :))

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@Ade , si eu aveam un iPod fara baterie:d

@Eddie, daca te aude cineva crede ca am facut-o intentionat,ca tot mi se spune cateodata ironic printesa .
Si la mine s-au intamplat ,,minunatii":impiedicat de mobila din casa , machiat cu umbre si linii strambe,acentuat o raceala ...

Partea interesanta e ca eu si Nico ne cam obisnuisem fara curent.Mi-a spus in gluma (sau serios ?) ca ar trebui sa facem economie .
O sa-mi ramana in memorie povestile noastre spuse la lumina lumanarilor:).

Cand pleci? Lasa-ne noua laptop-ul! :p:d

Mihaella Gheorghiu spunea...

lasa ca e placut!pe vremuri cand citeam la lumanare ma enervam,acum imi aduc aminte ce clipe placute aveam,cu colegele de camera,in camin in acele seri...