luni, 6 octombrie 2008

Jose Carreras la Bucuresti

Spectacolul a avut loc sambata , 4 octombrie la Sala Palatului si a fost organizat de Fundatia Dinu Patriciu.
Toate incasarile din bilete urmeaza a fi folosite integral pentru sprijinul copiilor buni la invatatura ,aflati in zonele afectate de inundatii din Nordul Modovei,in cadrul programului ,,Sponsorizeaza un copil "(mai multe detalii aici ).
E adevarat ca multi dintre noi am mers doar in ideea de a-l vedea si asculta pe Carreras, nemaigandindu-ne ca gestul nostru de fapt este ajutor pentru altii,ca undeva cineva are nevoie de noi.
Dupa o prezentare emotionanta a scopului acestui spectacol facuta raspicat si duios totodata de Victor Rebengiuc , a inceput ,,nebunia".
Ce pacat ca nu m-a facut mama scriitoare , sa va pot reda si voua frumusetea serii de sambata.

Mai intai a fost Orchestra Filarmonicii George Enescu -dirijor David Gimenez - cu o uvertura de Bernstein, ce ne-a condus intr-o atmosfera de sarbatoare iar mai tarziu, ne-a purtat lin, pe aripile muzicii ,si am plutit pe un Adagio din Spartacus.
A fost apoi Carreras. Ma gandeam ca peste ceva timp o sa-mi doresc sa mai fiu din nou in acel moment si nu stiam cum sa ma bucur mai mult de el , sa ,,sorb" fiecare sunet ...
A fost pe urma o apartie feminina-Alexandra Coman .Dupa trista experienta de la Safina, eram cam reticenta, insa de data aceasta am fost surprinsi de un glas sublim.Nimerita alegere !
A fost si un bariton -Angel Coman -care ne-a facut sa saltam in scaune pe cantecul toreadorului dar sa si visam la ,,imposible dream" in timpul duetului cu Jose Carreras.

Si a fost si el -invitatul meu special - care se gandise si razgandise ,apoi se hotarase ca merge cu mine oriunde ,numai ca sa fim impreuna ; a mai fost si dorinta mea ca lui sa ii placa ce imi place mie, sa impartasesc cu el ceea ce ma sensibilizeaza si sa inteleaga de ce iubesc eu atat de mult muzica( Cand ma vei pierde vreodata,stii unde sa ma cauti: intr-o sala de concerte ;).

La final ,radiam amandoi.Doamne,pot sa explodez de atata bucurie!
Si a mai fost tot Carreras pe drumul de intoarcere catre Ploiesti cu ,,Na serae maggio " .






































Recunosc, pozele nu sunt deloc de calitate ,am stat departe si-aveam maini tremurande. Emotia era prea puternica. Iar sa stai sa tot pozezi si sa filmezi, iti rapeste din concentrare , din bucuria de a asculta si simti .Am renuntat.



Later edit : am ,,furat " poza clara de pe acest site pentru ca am vazut ca si ei mi-au ,,furat " mie tentativa de filmulet . Suntem chit;).
Mai multe poze aici.






In program:

I

Orchestra - Candide Overture - Leonard Bernstein
Jose Carreras - Marechiare - Francesco Paolo Tosti
Jose Carreras - Silenzio cantatore - Gaetano Lama
Alexandra Coman - La Boheme - "Donde lieta usci" - Giacomo Puccini
Angel Odena - Carmen(Toreador song)"Votre toast,je peux vous le rendre" -Georges Bizet
Jose Carreras - Roso- pel teu amor - Josep Ribas
A.Coman/A.Odena - Don Giovanni - "La ci darem la mano" - W.A.Mozart
Orchestra - Spartacus Adagio - Aram Khachaturian
Jose Carreras - Musica proibita Stanislao Gastaldon


II

Jose Carreras - Vurria - Furio Rendine
Alexandra Coman - Giuditta "Meine Lippen sie kussen so heiss"- Franz Lehar
J.Carreras/A.Odena -The Man of la Mancha - " The imposible dream" - Mitch Leigh
Orchestra - La boda de Luis Alonso - Jeronimo Gimenez
Jose Carreras - El ultimo romantico "Bella enamorada" - Reveriano Soutullo
Alexandra Coman - Los Claveles "No me importa que no venga"- Jose Serrano
Angel Odena - La del Soto del Parral "Ya mis horas felices "- Reveriano Soutullo
J.Carreras /A. Coman - El Duo de la Africana "Duo y Jota " - Manuel F. Caballero
Jose Carreras - Granada -Augustin Lara



La final ,fiecare dintre interpreti a cantat la bis (vreau neaparat sa gasesc ce a cantat Alexandra Coman ). Dupa care au facut un trio care a atins toate inimile si sala a izbucnit in urale si aplauze.
Un spectacol cu clasa si amintiri pentru o viata.

5 comentarii:

Laura spunea...

Uite in sfarsit se face ceva si pentru copii inteligenti... Adica nu ca nu s-ar mai fi facut, dar se face mult mai rar decat pentru cei necajiti. Cel putin asa cred eu. Imi inchipui ce mirific a fost concertul... din descrierile tale parca as fi fost si eu acolo. O saptamana frumoasa si plina de muzica iti doresc :)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@Da,Laura,initiativa este de apreciat.Iar spectacolul a fost de neuitat.
Multumesc pentru urari .Iti doresc asemeni:).

Anonim spunea...

Uite dom'le, se duce tanti la concert ca, dupa ce-l povesteste, sa-l bage si pe nenea ala care-i obligatia ei sentimentala:P
Hai ca glumeam.. de ciuda normal;)

Dragut, dar as fi vrut sa aflu mai multe despre prestatia lui Rebenciuc:)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@ Stiu, Sagy, stiu, si-o sa-ti trec cu vederea iesirea:p.

Rebengiuc a citit cu caldura o prezentare .Nu pot numi prestatie asta .

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Eddie,nu stiu .Dar cu siguranta ma vei anunta tu cand va sosi Domingo la Bucuresti , asa cum ai facut si cu Jose Carreras:).