miercuri, 29 octombrie 2008

DND

Am zile cand nu am chef sa ascult nici un fel de muzica .Cand as putea gasi o multitudine de indeletniciri dar din comoditate sau plictiseala nu ma apuc de nici una. Cand nu accept sa dau explicatii ,cand nu vreau sa fiu intaratata sa comentez despre ceva,cand refuz o invitatie la ceai sau port conversatii scurte la telefon , cand intru pe mess ca mai apoi sa pun status ,, not at my desk"chiar daca nu-s plecata nicaieri, cand mi-ar placea in miez de zi sa stau la caldurica in patul meu din care ocup numai un sfert si sa fiu doar eu cu mine.
Azi am o astfel de zi .

2 comentarii:

Oana Anca spunea...

Pentru ca a fost soare azi si tie-ti place ploaia? :) Eu ieri am avut o zi urata. Azi a fost chiar ok. Maine sper sa fie frumoasa...La fel iti doresc si tie, macar soare-n suflet si ganduri!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Oana,
Chiar ma intrebam ieri de dimineata de ce nu ma simt bine .Sa fie din cauza soarelui ? Ar fi chiar aiurea sa astept doar ploaia .Ieri nu pot zice ca am avut o zi urata .A fost una fara chef. Si parca toata lumea din jur a simtit asta si m-a lasat in pace : nu telefoane, nu probleme de rezolvat.De parca se vorbisera :Anielle are o zi proasta, hai s-o lasam in pace:D.
Azi e iar insorit si mi-am dat raspuns la intrebarea de ieri dimineata : nu , nu imi place doar ploaia .Dar parca azi soarele e mai vesel ,mai prietenos.
Am(mi-am )revenit. Cu totii mai avem zile d-astea .Nu-i bai.
Multumesc asemeni pentru gandurile frumoase:).