vineri, 2 mai 2008

Recapitulare

Vineri l-am pus in mormant pe Domnul nostru Iisus Hristos.Fara sa ne mai calcam in picioare cand s-a dat ocolul bisericii ci facand o poteca pentru a se trece cu Sfantul Epitaf ,fara sa ne mai inghesuim sa luam flori , fara sa mai vorbim sau sa lasam telefoanele deschise .Unul singur a sunat iar cand s-a intamplat acest lucru , cateva capete s-au intors in directia din care venea sunetul si sunt sigura ca persoana respectiva il va opri sau il va pune pe silent data viitoare .

Anul acesta am simtit din partea oamenilor mai mult respect pentru biserica, mai multa smerenie in cea mai trista zi a crestinilor.
Mi-a placut si ideea reluarii procesiunii de Florii cu prilejul intrarii Domnului in Ierusalim.


Sambata am mers sa luam Lumina si sa cantam cu bucurie ,,Hristos a inviat" . Este noaptea in care se pun lumanari pe morminte si se spune ca cei morti ii aud pe cei vii. Eu cred ca ei ne aud in fiece zi.Un amanunt nesimnificativ pentru altii dar nu si pentru mine si mama mea a fost faptul ca la ora 1 noaptea pasarelele cantau intr-un pom din cimintir in triluri atat de frumoase incat ne am inchipuit in acel moment cat de minunat poate fi acolo,la ei ...


Duminica ,dupa masa in familie cu nea Gica inlocuindu-l pe tati ,ne-am mobilizat asa cum facem de ceva vreme incoace cu toata gasca de matusi, verisoare si nepoti la iarba verde .Copiii au vrut sa vada animalele de la zoo iar noi am ramas pe marginea lacului . Si pentru ca eram aliniati , eu am zis in gluma ca ar trebui sa jucam telefonul fara fir. Nu ma gandeam insa ca si mami ori matusa vor participa la joc si nu mi-am imaginat cat de amuzant poate fi .


Unele persoane au dorit sa nu-si dezvaluie identitatea :p.

0 comentarii: