joi, 29 mai 2008

D.D. in actiune

De cum am aterizat am mers glont la firma noastra pentru a pune la punct detalii .Apoi seful meu care ramasese in Romania a spus ca daca tot sunt in Uk ar fi ,,nice " sa-mi arat fata si la firma care ne trimite comenzile adica la dl Philip ,mai ales ca era si el implicat in problema pentru care venisem eu .
As fi preferat sa ma duc la dentist decat la dl. Philip .Refuzasem sa mai vorbesc cu el de anul trecut dupa acel incident.Apoi m-am gandit ca ar fi timpul sa ingrop securea asa ca m-am conformat. A fost surprins sa ma vada iar dupa ce am terminat de discutat cu ceilalti colegi diverse probleme , a venit sa ma incurajeze si el referitor la sedinta de a doua zi .

Spre seara ,am iesit la cina si o plimbare cu Young Chris care lucreaza pentru dl. Philip.

De la fereastra hotelului Strand Palace



Trafalgar Square -
In acest loc se desfasoara unele dintre cele mai importante evenimente , inclusiv sarbatorirea Craciunului si a Anului Nou. Aici se strang multi turisti pe bancute si pe langa fantanile arteziene iar in mijlocul pietei strajuieste statuia lui Nelson.







Savoy Theatre


Her Majesty Theatre



Prince of Wales Theatre



Leicester Square

Aici au loc premierele filmelor si este gazduit London Film Festival din fiecare an. Salile au cele mai mari ecrane si cele mai multe locuri ( peste 1600) .

Shakespeare's fountain


Empire







Odeon Leicester Square

In ziua in care am plecat eu era premiera filmului ,,Totul despre sex "





London Colosseum
Apoi am vazut panorama orasului de la Alexandra Palace.

A doua zi , dupa o cursa nebuna impreuna cu colega mea Debbie cu masina, metroul , apoi alergand sa nu intarziem ,prin ploaie si vant , eu cu bagajul dupa mine ca sa merg direct la aeroport , am ajuns la intalnirea cu clientul : o doamna in varsta si o asistenta tinerica dar foarte ,,intepata "unde a trebuit sa fac fata unui tir de intrebari si sa dau cele mai bune explicatii pentru a le multumi .




Cam ravasita dupa imblanzirea scorpiilor :p.



Ploaia se oprise si totul in jur parea mai verde si mai calm .


















1 comentarii:

Anonim spunea...

superb oras parca merita se te duci sa lucrezi in el :)