vineri, 9 mai 2008

De ce mi-a placut aceasta calatorie ?





In trei zile am vizitat 14 manastiri si o catedrala.Am simtit nevoia unei zile linistite , de reculegere si as fi ales pentru aceasta Manastirea Dragomirna sau mi-ar fi placut sa stam la discutii impreuna cu parintele si ceilalti colegi ai nostri in legatura cu ceea ce am vazut . Insa nu am avut timp.
Dar scopul acestei calatorii nu a fost numai acela de a vedea locurile frumoase din tara noastra .

Am reusit sa gasesc puterea de a merge mai departe si mi s-au redescoperit raspunsuri pe care le stiam demult insa pentru o perioada nu le-am mai putut vedea.

M-am intors impacata si senina.

2 comentarii:

Oana Anca spunea...

Ma bucur. Mult cer senin iti doresc, draga Anielle.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Multumesc, Oana !:)

Eddie,si ploile scurte de vara sunt bune. Numai sa nu mai vina furtuna. N-as mai suporta!