miercuri, 14 mai 2008

Lectiile continua

Dupa o luna :

  • stiu sa interpretez binecunoscutul cantecel ,,melc ,melc ,codobelc"
  • m-am obisnuit cu ideea de a canta simultan in ambele chei ( practica insa ma omoara )
  • mi-am luat instrument asa ca pot spune pe bune atunci cand ies cu amicii ca mi-am uitat cheile pe pian :p
Am pastrat inregistrare cu prima mea evolutie . O sa postez cand strang mai multe .Ca sa se vada progresele .
Luni mi s-a dat ca tema sa invat doua cantecele acasa si sa le redau data viitoare . Si pentru ca eram nedumerita vazand o increngatura de note , profa mea mi-a explicat : trebuie sa atingi in acelasi timp 3 note( in cazul cantecelului 2 cu mana dreapta si una cu mana stanga)
Va anunt cand o sa reusesc performanta asta.

Am aflat ca mai sunt si alte note in afara celor 8 in cheia sol si 8 in cheia fa . Greu .Dar frumos totodata .

MY FIRST PIANO



4 comentarii:

Anonim spunea...

Ce frumos e!
Mi-am amintit cand canta unchiul meu.

Oana Anca spunea...

Abia astept sa ne inviti la primul tau recital :).
Mult succes si entuziasm in continuare!

Corina Rediş spunea...

Felicitari si sa ajungi cat mai departe! E frumos, nu? Te admir!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@ Anonim , eu deocamdata nu cant, bajbai :).

@ Oana, multumesc. Inca nu mi-a pierit entuziasmul.

Corinne,
Luni m-am dus nepregatita. Trebuia sa repet acasa 2 cantecele dar n-am avut timp. Inainte de a intra l-am asculat pe baietelul de la gradinita care a interpretat aproape fara greseala un cantec .
Cand mi-a venit randul, am facut ,,in sange " cantecelul . Dupa care m-am blocat . Nu mai recunoasteam notele din cheia fa nici daca ma bateai.Eram ca in anii de scoala cand ma scotea la tabla la matematica ( nu mi-a placut niciodata materia asta) si nu gaseam nici o cale de rezolvare. Profa m-a lasat sa plec ,nu inainte de a ma incuraja.

Marti seara m-am ambitionat si am luat pe bucatele cantecelul .Eram mai calma si mai odihnita. Am fost surprinsa cand am vazut ca mi-a iesit o parte. Am facut cateva ture prin casa si m-am apucat de alta bucatica . Nu-mi mai incapeam in piele de bucurie.
Am resuit sa-l cant.Data viitoare o sa ma prezint cu ,,Ceata lui Pitigoi" ( dai intr-unu'tipa doi :d) .
Abia astept sa pot canta un cantec mai serios :d.