vineri, 30 mai 2008

Concert de concerte

In program :

* LUIGI BOCHERINI
- Somnambula -variatiuni pentru contrabas si orchestra (Bellini)
- Reverie pentru contrabas si orchestra
-Pasione amorosa pentru doi contrabasi si orchestra
Solisti : Vasile Marian si Stelian Dima-Resmerita

Mi-a placut mai mult compozitia proprie cu elemente de jazz a lui Vasile Marian pe care a interpretat-o la bis.


* L.VAN BEETHOVEN
- Concertul nr. 2 ,in Si bemol major pentru pian si orchestra
Solist : ALVISE PASCUCCI -ITALIA -nascut in 1989.

Acest tanar a reusit sa ne capteze atentia pana la sfarsitul concertului si am ramas uimita de asemenea talent si daruire ,de usurinta cu care canta .Nu a avut nevoie de partitura , mainile i se miscau lejer pe clape , de parca abia le atingea si nu mi-a dat pentru nici un moment senzatia ca o sa uite sau o sa se incurce .S-a descurcat ca un om mare.





*ROBERT SCHUMANN
-Concertul in la minor pentru pian si orchestra
Solista : Alexandra Costin

Pentru ca la a doua parte am plecat , am ascultat concertul acasa .

Incercati : Allegro affettuoso

0 comentarii: