duminică, 23 martie 2008

Sibirskij tsiryulnik


Adica ,,Barbierul din Siberia ".

In ultima vreme nu am prea avut dispozitie de iesit din casa asa ca am stat si am tot vizionat filme .Nu ma mai uitasem la tv de luni intregi dar iata ca-si are rost si cablul pe care pana acum il cam plateam degeaba.

Sunt unele filme de care nu poti uita niciodata. Pe acesta l-am vazut cu cea mai buna prietena a mea , pe vremea cand inca era in tara iar sambata dupa ce l-am revazut i-am trimis mesaj pe la 2 dimineata.

O poveste de dragoste dintre o americanca si un ofiter rus. O poveste care se intampla o data in viata .Cand iubesti cu toata fiinta .Cand nimic in jur nu mai conteaza.Dragostea lor este insa interzisa.

Un film de Nikita Mihalkov- ,,Spielberg-ul Rusiei "dupa cum a fost denumit. Film care a deschis Festivalul de la Cannes în 1999.
Un film care a folosit 5.000 de figuranţi. 3.000 de costume.
Premiul Russian Guild of Film Critics, 1999


Distributia :Julia Ormond,Oleg Menshikov

Muzica : Eduard Artemiev din ale carui compozitii amintesc si cele pentru filmul Solaris-1972

Mai multe secvente din filmul ,,Barbierul din Siberia " aici.

0 comentarii: