marți, 11 martie 2008

Back to work

Multime forfotind in jurul meu , probleme de rezolvat care nu suporta amanare ,telefonul care nu se mai opreste din sunat .Iar eu ,vizitator de pe alta planeta.

Reintru incet in ritm.
Am lipsit o saptamana iar seful meu doua. S-au intamplat multe in acest timp dar pare-mi-se ca si alte persoane sunt de pe aceeasi planeta de pe care tocmai am sosit( eu cel putin am un motiv) .

Azi am mers cu toata trupa sa vedem locul unde o sa ne mutam cu fabrica din aprilie .Un loc mult mai mare si mai frumos.
Oh,cum mai simt rautatea unora in spatele zambetului afisat ! As putea sa le ignor caci nu ma leaga nimic de aceste persoane, nu depind de ele.
Sau as putea sa le raspund cu aceeasi moneda .E usor sa faci rau .Dar ce as castiga?
Fereste-ma ,Doamne de boala sefiei si de cei carora le place sa se mareasca. Piei ispita !

1 comentarii:

Anonim spunea...

Nu-mi plac ipocritii.
Fii tare! >:d<:*